СТРУКТУРА ЦЕНТРУ

Наталія САВИЦЬКА

Керівник науково-навчального центру

завідувачка кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
д.е.н., професор

Олена ЖЕГУС

Заступник науково-навчального центру за напрямом маркетингове
управління розвитком бізнесу

д.е.н., професор

Наталія ПЕНКІНА

Заступник науково-навчального центру за
напрямом просування інноваційних технологій в готельно-ресторанному бізнесі

Декан факультету управління торговельно-підприємницькою та митною діяльністю, к.т.н., доцент

Андрій ЗАГОРУЛЬКО

Заступник науково-навчального центру за напрямом просування інноваційних ресурсоефективних апаратурно-технологічних рішень в продовольчих системах

к.т.н., доцент

Ганна ЧМІЛЬ

Відповідальний виконавець за напрямом «Маркетингова аналітика»

д.е.н., професор

Еліна ПАХУЧА

Відповідальний виконавець за напрямом «Маркетинг органічних продуктів»

к.е.н., доцент

Марія МИХАЙЛОВА

Відповідальний виконавець за напрямом «Маркетингове управління в ланцюгах продовольчої системи»

к.е.н., доцент   

Олена ЗАЇКА

Відповідальний виконавець за напрямом «Цифрові технології в маркетингу»

аспірант