Співпраця зі стейкхолдерами ПрАТ «Миронівський хлібопродукт»

29 лютого – незвичайний день, який буває в нашому календарі лише раз на чотири роки. Цей день відзначився цікавою подією для викладачів і здобувачів ННІ «Кіберпорт». Завідувач кафедри автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, доцент Демченко Катерина Вікторівна запросила нас на презентацію ПрАТ «Миронівський хлібопродукт».
У форматі відеоконференції із застосуванням платформи Google Meet проведено захід, який зацікавив і здобувачів, і викладачів. Фахівчиня з професійного навчання персоналу ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» Марина Шептицька показала презентацію, провела віртуальну екскурсію підприємством, розповіла про форми взаємодії з навчальними закладами; можливості проходження практики з метою отримання навичок на виробництві шляхом упровадження дуальної освіти.
ПрАТ «МХП» — найбільший виробник та експортер курятини в Україні. Компанія спеціалізується на виробництві курятини та вирощуванні зернових, а також веде іншу аграрну діяльність (виробництво м’ясо-ковбасних виробів і м’ясних виробів, готових до вживання). Сьогодні це провідний виробник м’яса птиці в Європі з одним із найсильніших продуктових брендів в Україні; один з найбільших виробників зерна в Україні зі значним потенціалом зростання; найбільший виробник на ринку м’ясопереробки в Україні.
Упродовж усієї своєї історії компанія розвивається за принципом: «Якщо хочеш зробити щось добре — зроби це сам». Вже понад 20 років МХП демонструє вірність принципам і наголошує, що головні пріоритети: виробництво якісної продукції, контроль усіх технологічних процесів, відповідністьнайвищим міжнародним стандартам, постійний розвиток та впровадження інновацій, забезпечення гідних умов праці та підтримка гідного іміджу України. Вертикальна інтеграція виробництва, а також власна логістична інфраструктура, що складається з дев’яти дистрибуційних центрів (хабів) в найбільших містах країни, дозволяють МХП забезпечити жорсткий контроль якості та біобезпеки на всіх етапах — від виробництва до реалізації кінцевому споживачу. Це гарантує найвищу якість продукції холдингу, що відповідає міжнародним стандартам FSSC 22000, ISO 22000 та BRC Food.
Заступник голови правління з розвитку бізнесу клієнтів Дмитро Морозов розкрив основні теми розвитку українського бізнесу наступним чином: «Майбутнє української економіки – у переорієнтації із виробництва сировини до виробництва продукції з високою доданою вартістю. Український бізнес вже зараз має формувати своє резюме для міжнародного ринку на післявоєнний час – щоб бути конкурентноздатним на глобальному ринку. Великі бізнеси повинні створювати навколо себе екосистему успішних малих та середніх бізнесів за рахунок якісного партнерства».
Продукція МХП представлена на ринках понад 85 країн світу. ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» належать досить успішні, вже добре успішними впізнаваними брендами «Наша Ряба», «Наша Ряба Апетитна», «Легко!», «Бащинський», «Секрети Шефа», «Українське курча», «Курка по-домашньому», «ХО перекусити?», «РЯБCHICK», «Ukrainian Chicken», «Sultanah», «Qualiko», «Assilah», «Kurator», «Skott Smeat», «Chick&Go», « La Strava», «Vegas», «INTRO» тощо.
Останніми роками ПрАТ «МХП» трансформує свій бізнес і перетворюється із сировинної компанії на кулінарну. Компанія активно залучає студентів до навчання за дуальною освітою, проходження практики, стажування та працевлаштування. Ключові компетенції «МХП» полягають в орієнтації на розвиток, критичне мислення, комунікацію, інноваційність, співробітництво й результат. Минулорічним запрошенням скористався здобувач спеціальності 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» Журавель Олексій (група 151-21б-01), ось уже другий рік поспіль він успішно поєднує навчання з працею в компанії «МХП». Наприкінці заходу пані Марина провела вікторину із застосуванням платформи «Kahoot», за результатами якої 1 місце посіла Левченко Марія (група 151-20б-02), 2 місце – Артеменко Володимир (123-22б-02), 3 місце – Замковий Богдан (123-22б-02). Особливо уважні здобувачі отримали приємні призи.
Співпраця кафедри АКІТ ДБТУ зі стейкхолдерами продовжується!

Нечитайло Ю.А.