Пишаємося нашими студентами-маркетологами!

Дмитро Афанасьєв – студент 1 курсу спеціальності Маркетинг Державного біотехнологічного університету один із 11 студентів українських університетів був відібраний американською Асоціацією національних рекламодавців (ANA https://www.ana.net) для сертифікаційної програми «Certificated ANA Marketing Student», доступ до якої наданий за сприяння ГО «Української асоціації маркетингу». Впродовж травня, червня Дмитро удосконалював свої знання в галузі маркетингу з розуміння рушійних сил ринку та кращих зарубіжних практик – від інтегрованого маркетингу до розуміння клієнтів, стратегії, формування показників успіху. Програма включала онлайн-курси з різними рівнями інтерактивності: повністю інтерактивний мультимедійний формат, частково інтерактивний формат презентації слайдів PowerPoint з коментарем та формат лекцій на основі відео без інтерактивності. Дмитро успішно завершив навчання та за результатами оцінювання 23 червня 2022 р. отримав сертифікат, який додає конкурентних переваг для працевлаштування.