«Сучасний викладач» від UGEN

Uni-Biz Bridge розпочав новий сезон проекту на тему «Сучасний викладач». Викладачі кафедри АКІТ взяли участь у цьому всеукраїнському проекті. На воркшопах від компаній-роботодавців наші викладачі дізналися про нові методики й підходи, розвинули нові навички.
У перший день «Uni-Biz Bridge: Сучасний викладач» керівник центру розвитку талантів у компанії «SoftServe» Катерина Малаш розповіла, “Як сформувати особистий бренд викладача”, а HR Manager у «Deloitte» в Україні та координаторка проєкту Work&Study Яна Литвинець представила доповідь “Work & Study: популярний тренд чи реальне рішення для розвитку талантів?”. Другий день був дуже насиченим і пізнавальним: University Partnerships Lead в Genesis Олександра Тиркалова презентувала “Бізнес-підходи до створення навчальних програм”, керівниця відділу навчання та розвитку персоналу KPMG Юлія Туманова – доповідь «Постановка цілей: інструменти та підходи», менеджер з навчання відділу оцінки і розвитку персоналу ПрАТ Концерн Хлібпром Марта Штойко надихнула лекцією “Стресостійкість — базова компетенція сучасного викладача”. Цікавинкою третього дня воркшопів став виступ спеціаліста з просування бренду роботодавця компанії PwC Аліни Арустамян за темою “Діджитал-помічники/інструменти в підготовці та під час занять зі студентами”. Дуже корисною була лекція сертифікованого тренера-консультанта MSc Psychology Аліни Розквас «Тайм-менеджмент: інструменти, пріоритети, планування», у якій вона «розклала по полицям» технологію розподілу задач у часі, що дозволяє ефективно витрачати свій час, при цьому досягати поставлених цілей, реалізовувати себе в усіх сферах життя, створювати сприятливі умови для полегшення своєї діяльності, ефективно розподіляти ресурси, щоб залишився час і для відпочинку, аби прислухатися до своєї особистості, накопичити сили й вирушити до нових перемог.
Завершальним етапом стало World cafe «Сучасний студент: навички, вміння та знання», де представники компаній-роботодавців і викладачі обговорили стан освіти сьогодення, визначили, які «soft skills» необхідно розвивати здобувачам, аби вони підсилили професійні знання та навички й дозволили майбутнім фахівцям бути конкурентоспроможними на ринку праці. За підсумками інноваційної техніки «Світове кафе» учасники сформували портрет сучасного студента з урахуванням інтересів стейкхолдерів. Тож прагнемо розвивати наявні навички, здобувати нові, дослухатися до стейкхолдерів, удосконалювати освітні програми, щоб вони були максимально актуальними, відповідали потребам ринку праці й баченню сучасного викладача очима усіх учасників освітнього процесу.

Нечитайло Ю.А