Відбувся навчально-комунікативний івент в межах дисципліни «Методологія конструювання харчової продукції»
03 листопада 2022 року фахівці кафедри харчових технологій в ресторанній індустрії (д.т.н., професорка Ольга Гринченко) та кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом (д.е.н., професорка Наталія Савицька, д.е.н. професорка Олена Жегус) організували та провели навчально-комунікативний івент «Маркетинговий цикл створення та виведення на ринок харчової продукції» в межах нової дисципліни «Методологія конструювання харчової продукції».
Передумовою проведення заходу стало розуміння, що в умовах багатозадачності, а часом й невизначеності, вирішувати проблемні питання ресторанного бізнесу може тільки всебічно підготовлений фахівець. Тож інтеграція знань вкрай необхідна!
Захід, що відбувся, – це не тільки інтегроване навчання. Це нетворкінг, професійна взаємодія на рівні ділових і дружніх контактів, можливість створювати команди з розроблення стартапів, інноваційних проектів. Бо навчання в середовищі успішних людей створює унікальну атмосферу для професійного спілкування, встановлення бізнес-контактів з однодумцями і колегами.
Далі буде!!!