Cтратегічна сесія щодо європейських підходів та практик маркетингового регулювання захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорового харчування
Центр маркетингових досліджень та ініціатив на запрошення Української Асоціації Маркетингу бере участь у стратегічній сесії щодо європейських підходів та практик маркетингового регулювання захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорового харчування.
Дата: 30 травня 2024 (четвер)
Час: 12:00 – 18:00
Формат: онлайн, zoom
Участь: безкоштовно
Будь ласка, зареєструйтеся, щоб отримати запрошення!
Захід буде корисним для компаній, які комунікують та просувають продукти харчування. Маркетологи, рекламісти, юристи, велкам на стратегічну сесію аби: – отримати досвід європейських практик саморегулювання маркетингу на ринку харчових продуктів з фокусом на права дітей та підлітків – отримати інформацію щодо розробки і провадження коректної комунікаційно-рекламної підтримки просування харчових продуктів на українському та європейському ринку – можливість впливати і бути обізнаним щодо змін, які будуть запропоновані у Національну програму наближення законодавства України до актів права ЄС Серед спікерів: Європейський Альянс зі Стандартів Реклами (EASA) та Світова Федерація Рекламодавців (WFA). Проєкт проходить за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного Фонду «Відродження», в рамках спільної ініціативи «Європейське Відродження України».
Реєстрація, для отримання запрошення, за посиланням: https://forms.gle/vbs8eaqGkE2Rn7zd7