Лекцію провела наукова дослідниця з українських студій ім. Миколи Зерова, Школи історичних та філософських студій Університету Мельбурна (Австралія), докторка філософії з історії, канд.істор.наук Ірина Скубій.
Лектор представила свій доклад наголосивши на основних напрямках роботи:
- Дослідження історії рослини в Україні: аналіз історичного впливу соняшника на аграрну культуру України, як він став однією з ключових сільськогосподарських культур країни, і як це пов’язано з економічним та культурним розвитком.
- Розуміння глобалізації: показано як соняшник, попри своє місцеве значення, перетворився на глобальний товар. Вивчення його шляху від локальної рослини до ключового елемента світової агропромисловості.
- Аналіз економічної та соціальної взаємодії: досліджено, як локальні фермери, громади і національна економіка взаємодіють із глобальними ринками через експорт продукції з соняшника (олія, насіння тощо).
- Екологічний аспект: розглянутий вплив масового вирощування соняшника на довкілля в Україні, включаючи ерозію ґрунтів, втрату біорізноманіття та інші проблеми, які виникають через його монокультурне вирощування.
- Культурний вимір: показано, як соняшник став символом України, зокрема у контексті її культурної ідентичності, навіть будучи завезеною рослиною.
- Критичний погляд на не(локальність): досліджено, як соняшник поєднує в собі локальний та глобальний контексти – його історичну “пришлість” до України (як завезеної культури) та сучасну роль в глобальній економіці.
Загалом, лекція показує прикладом як одна рослина може відображати переплетення історії, економіки, екології, культури та глобалізації, з особливим акцентом на її ролі в Україні.
19 листопада 2024 року викладачі та здобувачі спеціальності 015 Професійна освіта (аграрне виробництво, переробка с.-г продукції, харчові технології факультету менеджменту, адміністрування та права Державного біотехнологічного університету взяли участь у ОНЛАЙН-ФОРУМІ «ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ ТА СТАЛИЙ РОЗВИТОК».
Основні питання форуму:
- фінансова грамотність як запорука успіху в управлінні особистими фінансами;
- роль фінансової грамотності в ефективному формуванні та функціонуванні територіальних громад;
- основні принципи, цілі та концепції сталого розвитку;
- людський капітал та трансформаційне лідерство на шляху до сталого розвитку;
- особливості інклюзивної роботи підприємств в парадигмі глобальних дисбалансів;
- психологія фінансової грамотності;
- практичні поради в користуванні фінансовими послугами.
Формування практичних фінансових навичок. Здобувачі отримують знання з планування бюджету, заощаджень, інвестування та управління доходами. Вони вчаться ухвалювати фінансові рішення, що знижує ризик боргових пасток чи фінансової нестабільності.
Підвищення конкурентоспроможності на ринку праці. Освічені працівники з фінансовими знаннями краще адаптуються до сучасних економічних умов. Вони можуть обирати фінансово вигідні варіанти роботи, бізнесу чи кар’єрного розвитку.
Здатність створювати власний бізнес. Розуміння основ фінансів дає змогу здобувачам планувати бізнес, залучати інвестиції та уникати помилок у веденні власної справи.
Підвищення економічної активності. Обізнаність у фінансових питаннях мотивує до активної участі в економіці: споживання, заощадження, інвестиції. Це сприяє економічному зростанню як на рівні окремої особи, так і суспільства загалом.
Розвиток критичного мислення. Фінансова грамотність допомагає розпізнавати шахрайські схеми та ухвалювати раціональні рішення.
Забезпечення добробуту сім’ї та громади. Люди з високим рівнем фінансової грамотності краще забезпечують власну родину, формують стабільність і сприяють добробуту громади.
Вплив на економіку та суспільство:
- Економічне зростання: Освічене фінансово населення раціональніше використовує ресурси, що позитивно впливає на економічну стабільність.
- Соціальна стабільність: Зменшується рівень фінансової нерівності, оскільки люди ефективніше управляють своїми ресурсами.
- Інноваційність: Фінансова грамотність стимулює новаторські ідеї та підприємництво.
Чим вищий рівень фінансової грамотності здобувачів професійної освіти, тим кращими є перспективи не лише їхнього особистого добробуту, а й загального економічного розвитку країни. Формування фінансової обізнаності має бути невід’ємною частиною сучасної професійної освіти.
08 листопада 2024 року викладачі та здобувачі спеціальності 015 Професійна освіта (аграрне виробництво, переробка с.-г продукції, харчові технології факультету менеджменту, адміністрування та права Державного біотехнологічного університету завітали на онлайн захід 08.11.2024 Helsinki «Scientific Center of Innovative Research» OÜ . Topic: 4th International Conference on economics, accounting and finance and a workshop “AI tools in scientific and project concepts writing”. Актуальність і необхідність вивчення даної теми для професійної освіти є надзвичайно важливою, з огляду на такі фактори:
- Інноваційність та адаптація до сучасних умов: У сучасному світі економічні, фінансові та бухгалтерські процеси стрімко змінюються під впливом новітніх технологій. Проведення 4-ї Міжнародної конференції з економіки, бухгалтерського обліку та фінансів дозволяє фахівцям обмінюватися знаннями, що сприяє розширенню горизонтів професійного розвитку.
- Підвищення професійної компетентності: Участь у таких заходах, як конференції та воркшопи, надає можливість здобувати нові навички, обговорювати новітні підходи та методи, які можна застосувати у викладанні та професійній діяльності. Це особливо важливо для викладачів та науковців, які прагнуть інтегрувати нові знання у свої навчальні програми.
- Актуальність штучного інтелекту у професійній освіті: Воркшоп “AI tools in scientific and project concepts writing” забезпечує учасників знаннями про те, як застосовувати інструменти штучного інтелекту для написання наукових робіт і проектних концепцій. Це сприяє розширенню інструментарію сучасних науковців та викладачів, допомагаючи автоматизувати рутинні завдання, покращувати якість досліджень та підвищувати ефективність роботи.
- Міжнародний досвід та співпраця: Конференції на міжнародному рівні, як-от організовані Scientific Center of Innovative Research OÜ, створюють платформу для обміну досвідом, що допомагає учасникам знайти партнерів для спільних досліджень, залучити інноваційні методи навчання та покращити свої професійні контакти.
Таким чином, участь у 4-й Міжнародній конференції з економіки, бухгалтерського обліку та фінансів, а також воркшопі про інструменти штучного інтелекту є необхідною для професійної освіти. Це забезпечує викладачів і науковців сучасними знаннями та навичками, що сприяють підготовці фахівців, здатних відповідати на виклики сучасного економічного середовища.
Участь у заході взяли понад 70 студентів та аспірантів спеціальностей 202, 201 та 203, а також викладачі факультету та фахівці із виробництва. Тема лекції є надзвичайно актуальною для сільського господарства України і викликала жваве обговорення слухачів та багато запитань до лектора.
Дякуємо пані Ірині за приділений час, надзвичайно цікавий матеріал та особистий внесок у побудову сучасного захисту рослин у нашій країні!
Участь у заході взяли 100 студентів та аспірантів спеціальностей 202, 201 та 203, а також викладачі факультету та фахівці із виробництва. Тема лекції є надзвичайно актуальною для сільського господарства України і викликала жваве обговорення слухачів та багато запитань до лектора.
Дякуємо пану Олександру за приділений час, надзвичайно цікавий матеріал та особистий внесок у побудову сучасного захисту рослин у нашій країні!
Участь у заході взяли понад 75 студентів та аспірантів спеціальностей 202, 201 та 203, а також викладачі факультету та фахівці із виробництва. Тема лекції є надзвичайно актуальною для сільського господарства України і викликала жваве обговорення слухачів та багато запитань до лектора.
Дякуємо пану Олександру та пану Борису за приділений час, надзвичайно цікавий матеріал та особистий внесок у побудову сучасного сільського господарства у нашій країні!
Участь у заході взяли понад 75 студентів та аспірантів спеціальностей 202, 201 та 203, а також викладачі факультету та фахівці із виробництва. Тема лекції є надзвичайно актуальною для сільського господарства України і викликала жваве обговорення слухачів та багато запитань до лектора.
Дякуємо пану Артему за приділений час, надзвичайно цікавий матеріал та особистий внесок у побудову сучасного сільського господарства у нашій країні!
Участь у заході взяли понад 95 студентів та аспірантів спеціальностей 202, 201 та 203, а також викладачі факультету та фахівці із виробництва. Тема лекції є надзвичайно актуальною для сільського господарства України і викликала жваве обговорення слухачів та багато запитань до лектора.
Дякуємо пану Олександру за приділений час, надзвичайно цікавий матеріал та особистий внесок у побудову сучасного захисту рослин у нашій країні!
Участь у заході взяли понад 100 студентів та аспірантів спеціальностей 202, 201 та 203, а також викладачі факультету та фахівці із виробництва. Тема лекції є надзвичайно актуальною для сільського господарства України і викликала жваве обговорення слухачів та багато запитань до лектора.
Дякуємо пану Сергію за приділений час, надзвичайно цікавий матеріал та особистий внесок у побудову сучасного сільського господарства у нашій країні!
Участь у заході взяли понад 70 студентів та аспірантів спеціальностей 202, 201 та 203, а також викладачі факультету та фахівці із виробництва. Тема лекції є надзвичайно актуальною для сільського господарства України і викликала жваве обговорення слухачів та багато запитань до лектора.
Дякуємо пану Сергію за приділений час, надзвичайно цікавий матеріал та особистий внесок у побудову сучасного сільського господарства у нашій країні!
Участь у заході взяли понад 100 студентів та аспірантів спеціальностей 202, 201 та 203, а також викладачі факультету та фахівці із виробництва. Тема лекції є надзвичайно актуальною для сільського господарства України і викликала жваве обговорення слухачів та багато запитань до лектора.
Дякуємо пану Сергію за приділений час, надзвичайно цікавий матеріал та особистий внесок у побудову сучасного сільського господарства у нашій країні!
Участь у заході взяли понад 65 студентів та аспірантів спеціальностей 202, 201 та 203, а також викладачі факультету та фахівці із виробництва. Тема лекції є надзвичайно актуальною для сільського господарства України і викликала жваве обговорення слухачів та багато запитань до лектора.
Дякуємо пану Борису та пані Ірині за приділений час, надзвичайно цікавий матеріал та особистий внесок у побудову сучасного захисту рослин у нашій країні!
Участь у заході взяли понад 95 студентів та аспірантів спеціальностей 202 та 201, а також викладачі факультету та фахівці із виробництва. Тема лекції є надзвичайно актуальною для сільського господарства України і викликала жваве обговорення слухачів та багато запитань до лектора.
Дякуємо пану Віктору за приділений час, надзвичайно цікавий матеріал та особистий внесок у побудову сучасного сільського господарства у нашій країні!
Дякуємо Валентині Львівні за приділений час, надзвичайно цікавий матеріал та особистий внесок у побудову сучасного захисту рослин у нашій країні!
Участь у заході взяли понад 55 студентів та аспірантів спеціальностей 202 та 201, а також викладачі факультету та фахівці із виробництва. Тема лекції є надзвичайно актуальною для сільського господарства України і викликала жваве обговорення слухачів та багато запитань до лектора.
Дякуємо пану Руслану за приділений час, надзвичайно цікавий матеріал та особистий внесок у побудову сучасного захисту рослин у нашій країні!
Участь у заході взяли понад 65 студентів та аспірантів спеціальностей 202 та 201, а також викладачі факультету та фахівці із виробництва. Тема лекції є надзвичайно актуальною для сільського господарства України і викликала жваве обговорення слухачів та багато запитань до лектора.
Дякуємо Володимиру та Микиті за приділений час, надзвичайно цікавий матеріал та особистий внесок у побудову сучасного захисту рослин у нашій країні!