Про нас
Науково-навчальний «ЦЕНТР МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ІНІЦІАТИВ»
«CENTER MARKETING RESEARCH & INITIATIVES»
Центр створено з метою вирішення загальних питань щодо проведення наукових та прикладних маркетингових досліджень, виконання науково-дослідних робіт з актуальних проблем розвитку діяльності організацій в економічній та соціальній сферах; надання науково-технічних послуг, провадження інноваційної діяльності, налагодження тематичних дослідницьких партнерств з бізнесом та владою, передачі передових досліджень і досвіду науково-педагогічних працівників Державного біотехнологічного університету заінтересованим сторонам: владі, бізнесу, споживачам і суспільства в цілому.
Науково-дослідна діяльність виконуються за наступними напрямками:
- маркетингові технології в соціально-економічних системах: (поведінковий маркетинг; нейромаркетинг; цифровий маркетинг; агрохарчовий маркетинг; маркетинг органічних продуктів; маркетинг роздрібної торгівлі; регенеративний маркетинг; територіальний маркетинг; маркетинг туризму та рекреації; відповідальний маркетинг тощо)
- маркетингове забезпечення інновацій, ініціатив для розвитку діяльності організацій в економічній та соціальній сферах;
- маркетингове управління розвитком бізнесу;
- просування інноваційних технологій в готельно-ресторанному бізнесі;
- просування інноваційних ресурсоефективних апаратурно-технологічних рішень в продовольчих системах.
Виконувані НДР на замовлення бізнесу на тему «Розроблення стратегій та методичного інструментарію інноваційного розвитку бізнесу в умовах сучасних викликів».
Підставою є договір № 20-23-26 Д на створення (передачу) науково-технічної продукції. Терміни виконання: початок 19 червня 2023 р., закінчення 27 травня 2026 р.
Виконавець: Державний біотехнологічний університет, кафедри: маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом; обладнання та інжинірингу переробних і харчових виробництв
Науковий керівник теми: д.е.н., проф. Савицька Наталія Леонідівна.