РЕЗУЛЬТАТИ КОНКУРСУ ДО ДНЯ МАРКЕТОЛОГА

Минулого тижня кафедрою маркетингу та медіакомунікацій при спонсорстві ШатоЛедо та Квест-проєкту Ізоляція було проведено конкурс до Дня маркетолога.
Всі активні студенти із задоволенням взяли участь у написанні есе та зйомці відео на тему того, чому саме вони вирішили стати на шлях маркетолога. З роботами конкурсантів можна ознайомитись на офіційній сторінці Студмедіа ДБТУ в соцмережі Facebook. Переможців номінацій було обрано шляхом голосування, в якому одне вподобання під записом із конкурсною роботою дорівнювало одному голосу за цю роботу.
Переможцям конкурсу вручено призи від спонсорів ШатоЛедо та Квест-проєкту Ізоляція, а саме подарункові сертифікати на безкоштовне відвідання ковзанки та квест-кімнат.
Дякуємо за участь! І чекаємо на наступних конкурсах та заходах!