Секрети успішного виведення продукту на ринок за допомогою Google

Цього тижня за ініціативи  Мандич Олександри Валеріївни, д.е.н., професора, та Заїки Олени Володимирівни, асистента  кафедри маркетингу та медіакомунікацій факультету управління торговельно-підприємницькою та митною діяльністю Університету  відбулась відкрита онлайн-лекція від співзасновниці «Secretagency» Олександри Тяпіної «Секрети успішного виведення продукту на ринок за допомогою Google». На лекції для студентів більш поглиблено доповідач розкрила сутність таких понять як «SEO» та «PPC», також зауважила на важливості реєстрування компаній в Google My Business. Також було висвітлено тему базової оптимізації, тобто розміщення профіля в правильній категорії, інформація в якому актуальна, всі поля заповнені точно і достовірно. Головною ідеєю відкритої лекції було посилення єдності в розрізі “теорія – практика” та посилення компетентностей майбутніх маркетологів через отримання практичних навичок.

Тема лекції викликала жваву дискусію наприкінці онлайн-зустрічі. Саме тому вирішено проводити такі лекції регулярно!

Олена Володимирівна ЗАЇКА,
асистент кафедри маркетингу та медіакомунікацій
Державного біотехнологічного університету