Обговорення ОПП “Маркетинг” першого та другого рівнів вищої освіти із внутрішніми та зовнішніми стейкхолдерами

Кафедрою маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом проведено обговорення ОПП “Маркетинг” першого та другого рівнів вищої освіти із внутрішніми та зовнішніми стейкхолдерами.

 

На початку зустрічі гарантами освітніх програм були освітлені безпосередні особливості освітніх програм.

Також в обговоренні брали участь:
Президент ГО “УАМ”, к.е.н., доцент Ірина Лилик, яка зауважила повне забезпечення компетентностей, що зазначені в Стандарті вищої освіти та кореляцію з професійним стандартом, що є одним із важливих факторів для майбутніх спеціалістів
Завідувачка кафедри маркетингу Полтавського університету економіки та торгівлі, д.е.н., проф. Наталія Карпенко, слушно зауважила на освітніх компонентах, які відображають сучасні технології в маркетингу, зокрема, цифрові та звернула увагу на позитивну практику з можливості вивчення іноземної мови протягом всього навчання;
Вікторія Декадина – випускниця 2022 р. магістерської програми Маркетинг, що виказала свій позитивний відгук стосовно ОП;
директор дослідницької фірми “New image marketing group” Олег Сінаюк, який наголосив на важливості поглибленого вивчення маркетингових досліджень; та
Єлізавєта Хахамова – здобувачка магістерської програми 2022-2023 рр. , що також залишила свій позитивний відгук стосовно ОП.
Зауваження і побажання взяті до уваги проєктними групами.
Дякуємо присутнім за слушні побажання та за участь в обговоренні!
Кафедрою маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом проведено обговорення ОПП “Маркетинг” першого та другого рівнів вищої освіти із внутрішніми та зовнішніми стейкхолдерами.
На початку зустрічі гарантами освітніх програм були освітлені безпосередні особливості освітніх програм.
Також в обговоренні брали участь:
Президент ГО “УАМ”, к.е.н., доцент Ірина Лилик, яка зауважила повне забезпечення компетентностей, що зазначені в Стандарті вищої освіти та кореляцію з професійним стандартом, що є одним із важливих факторів для майбутніх спеціалістів
Завідувачка кафедри маркетингу Полтавського університету економіки та торгівлі, д.е.н., проф. Наталія Карпенко, слушно зауважила на освітніх компонентах, які відображають сучасні технології в маркетингу, зокрема, цифрові та звернула увагу на позитивну практику з можливості вивчення іноземної мови протягом всього навчання;
Вікторія Декадина – випускниця 2022 р. магістерської програми Маркетинг, що виказала свій позитивний відгук стосовно ОП;
директор дослідницької фірми “New image marketing group” Олег Сінаюк, який наголосив на важливості поглибленого вивчення маркетингових досліджень; та
Єлізавєта Хахамова – здобувачка магістерської програми 2022-2023 рр. , що також залишила свій позитивний відгук стосовно ОП.
Зауваження і побажання взяті до уваги проєктними групами.
Дякуємо присутнім за слушні побажання та за участь в обговоренні!