27/05/2024 р. на факультеті управління торговельно-підприємницькою та митною діяльністю, кафедрою маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом проведено Міжнародний День маркетингу, започаткований Європейською конфедерацією маркетингу і Українською асоціацією маркетингу. Захід проведено під егідою Українською асоціацією маркетингу за участі президента громадської організації Ірини ЛИЛИК. Онлайн зустріч зібрала майже 100 учасників: студентів спеціальностей 075 Маркетингу, 076 Підприємництво і торгівля, 242 Туризм та рекреація Державного біотехнологічного університету, колег і студентів із Хмельницького кооперативного торговельного-економічного інституту, Сумського національного аграрного університету, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. Зустріч була присвячена реалізації соціального проєкту Центру маркетингових досліджень та ініціатив ДБТУ «ІСТОРІЇ УСПІШНИХ БРЕНДІВ ХАРКІВЩИНИ». Історіями незламності поділились стейкхолдери ДБТУ, що забезпечують продовольчу безпеку в Україні. МАКЄЄВ Сергій, виконавчий директор мережі супермаркетів «КЛАСС», яка з 2001р. працює на ринку, розповів про щоденні будні незламного бренду Харківщини та соціальну складову бізнесу в умовах війни. Історією компанії ТОВ «ТЕРРА» (виробник харчових продуктів), її принципи та стратегію розвитку, навіть попри війну, поділились засновник і комерційний директор Олександр ЯСИНСЬКИЙ, «обличчя бренду ТЕРРА» та головна маркетологиня – Інна ПАНЧЕНКО, керівниця відділу маркетингу. Серед спікерів заходу також були дизайн-експертка Ольга ЖИРОВА (розробник бренду “Франсильванія” і не тільки), асистент кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Олексій МАКЄЄВ (учасник запуску системи лояльності та управління клієнтським досвідом DAILY CARD). Стейкхолдери нагородили кращих студентів спеціальності Маркетинг та переможців вікторини цінними призами. Вітаємо всіх, хто створює маркетинговий потенціал і майбутнє Українських брендів, з Міжнародним Днем Маркетингу!