ОСВІТА:
1998 р – Харківська державна академія технології та організації харчування, спеціальність «Менеджмент у невиробничій сфері» (спеціаліст)
КАР’ЄРА:
1998-2008 рр – асистент кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківської державної академії технології та організації харчування, що стала з 2002 р Харківським державним університетом харчування та торгівлі
2008-2016 рр. – старший викладач кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі
2016-2021 рр. – доцент кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі
2021 р. по теперішній час – доцент кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету
ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ:
Навчальні дисципліни, що викладались за останні 5 років: «Основи маркетингу», «Фундаментальний маркетинг», «Маркетинг інновацій», «Маркетинг у ресторанному господарстві», «Інтернет-маркетинг», «SMM маркетинг», «Маркетингові дослідження в ресторанному господарстві», «Цифровий маркетинг» .
НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
2016 р. – кандидат економічних наук (спеціальність 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)»)
Коло наукових інтересів: маркетингова політика, маркетинг інновацій, Інтернет-маркетинг, маркетинг в ресторанному господарстві, digital-маркетинг, food-маркетинг.
Підготовлено здобувачів вищої освіти, переможців конкурсів:
– Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт “Black Sea Science” – 2,
– Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт «Молодь опановує маркетинг ім. Ігоря Ткаченка» -1,
– Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг» – 1.
НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ:
Опубліковано більше ніж 150 наукових праць, в тому числі статті, що індексуються в наукометричних базах Web of Science – 1, навчальні посібники – 3, монографії – 8.
НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА:
Участь у виконанні НДР, що виконуються у межах робочого часу викладачів:
– № 09-16-17Б (0113U008391) «Маркетингова політика вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг»;
– № 06-18-19Б (0117U005363) «Стратегія просування на ринок послуг вищої освіти»;
– № 01-19-20Б (0118U007213) «Теорія та практика поведінкового маркетингу (галузевий аспект)».
Участь у виконанні 4 госпдоговірних тем наукове консультування підприємства в рамках договору:
– № 7-16Д (№ 00116U004376) «Оцінка компетентнісної компоненти фінансового потенціалу в системі адаптаційного управління підприємства»;
– № 6-16 Д (0116U007221) «Розробка методичних рекомендацій з управління витратами операційної діяльності підприємств ресторанного господарства»
– № 2-17-19Д (№ 0017U004931) «Рекомендації щодо удосконалення управління маркетингом підприємства на ринку товарів та послуг»;
– № 14-19-20Д (0119U102528) «Управління результативністю маркетингової діяльності торговельного підприємства»
УЧАСТЬ В ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАННЯХ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ:
ГО «Українська асоціація маркетингу»