ОСВІТА:

1993р. – Харківський інститут громадського харчування, спеціальність «Технологія продукції громадського харчування» (спеціаліст).

2004р. – Вища школа підприємництва Харківського державного університету харчування та торгівлі, спеціальність «Маркетинг» (спеціаліст).

2008р. – Вища школа підприємництва Харківського державного університету харчування та торгівлі, спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» (спеціаліст).

 

КАР’ЄРА:

1993 р. – секретар-друкарка факультету менеджменту Харківського інституту громадського харчування.

1994 р. – старший лаборант кафедри менеджменту Харківського інституту громадського харчування.

1994-2004р. – методист Вищої школи підприємництва Харківської державної академії технології та організації харчування.

2004-2009 – старший викладач Вищої школи підприємництва Харківського державного університету харчування та торгівлі.

2009-2015 – старший викладач кафедри технологій та розвитку підприємництва Інституту післядипломної бізнес-освіти Харківського державного університету харчування та торгівлі.

2015-2016 рр. – доцент кафедри технологій та розвитку підприємництва Інституту післядипломної бізнес-освіти Харківського державного університету харчування та торгівлі.

2017р.-2019 – доцент, завідувач кафедри інформаційно-педагогічного забезпечення післядипломної освіти та підвищення кваліфікації кадрів Харківського державного університету харчування та торгівлі.

2020-2021 р. – доцент кафедри менеджменту Харківського державного університету харчування та торгівлі.

2021 р. по теперішній час – доцент кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом  Державного біотехнологічного університету.

 

ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ:

Основні навчальні дисципліни, що викладаються за 5 років:  “Основи маркетингу”, “Маркетинг”, “Маркетингова політика комунікацій”, “Рекламна діяльність”, “Рекламний менеджмент”, “Міжнародний маркетинг”,  “Маркетинг послуг”, “Маркетингова товарна політика”, “Маркетинг в агросфері”, “Аграрний маркетинг”, “Маркетингове ціноутворення” та ін.

 

НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:

2015 р. – кандидат економічних наук (спеціальність 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)».

 Коло наукових інтересів: стратегічний маркетинг, маркетинговий менеджмент,  рекламний менеджмент, управління кадрами, кадрова політика підприємства, медіакомунікації.

 

НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ:

Опубліковано більше ніж 100 наукових праць, з яких 9 статей – у  науковометричних виданнях, 3 статті – у зарубіжних фахових виданнях, навчальний  посібник – 1, монографія -1. 

 

НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА:

– №15-04-06 Б (0104U002590) «Обстеження ринків професійної, наукової та навчальної літератури для перепідготовки спеціалістів у ВШП ХДУХТ»;

– №19-07-09Б (0114U005361) «Створення бази електронних навчально-інформаційних ресурсів для перепідготовки спеціалістів з економічного напрямку»;

– №11-12-13Б (0111U009494) «Маркетингова діяльність торговельних мереж»; 

-№21-14-15Б (0113U008404) «Механізм формування взаємодії торговельних підприємств у маркетингових каналах»;

– №15-16-17Б (0115U006805) «Формування маркетингового потенціалу підприємств торгівлі»;

– №02-16-17Б (0115U006792) «Моніторинг фінансових результатів у підприємствах – суб’єктах зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД)»;

– №07-18-19Б (0117U005364) «Інформаційно-коммунікаційні методи менеджменту в освіті».

 

ГРОМАДСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ:

З вересня 2006 року виконувала обов’язки вченого секретаря Вченої ради ВШП, з 2009 до 30.11.2016 року – вченого секретаря Вченої ради Інституту післядипломної бізнес-освіти ХДУХТ. 

З січня 2022 року активний член Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу»

ЗОВНІШНІ НАГОРОДИ:

Подяка Міністерства освіти і науки України (наказ №170 від 10.05.2012р.);

Почесна грамота Департаменту економіки і міжнародних відносин ХОДА (наказ №16 від 12.11.2012р.)