ОСВІТА:
1993р. – Харківський інститут громадського харчування, спеціальність «Технологія продукції громадського харчування» (спеціаліст).
2004р. – Вища школа підприємництва Харківського державного університету харчування та торгівлі, спеціальність «Маркетинг» (спеціаліст).
2008р. – Вища школа підприємництва Харківського державного університету харчування та торгівлі, спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» (спеціаліст).
КАР’ЄРА:
1993 р. – секретар-друкарка факультету менеджменту Харківського інституту громадського харчування.
1994 р. – старший лаборант кафедри менеджменту Харківського інституту громадського харчування.
1994-2004р. – методист Вищої школи підприємництва Харківської державної академії технології та організації харчування.
2004-2009 – старший викладач Вищої школи підприємництва Харківського державного університету харчування та торгівлі.
2009-2015 – старший викладач кафедри технологій та розвитку підприємництва Інституту післядипломної бізнес-освіти Харківського державного університету харчування та торгівлі.
2015-2016 рр. – доцент кафедри технологій та розвитку підприємництва Інституту післядипломної бізнес-освіти Харківського державного університету харчування та торгівлі.
2017р.-2019 – доцент, завідувач кафедри інформаційно-педагогічного забезпечення післядипломної освіти та підвищення кваліфікації кадрів Харківського державного університету харчування та торгівлі.
2020-2021 р. – доцент кафедри менеджменту Харківського державного університету харчування та торгівлі.
2021 р. по теперішній час – доцент кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету.
ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ:
Основні навчальні дисципліни, що викладаються за 5 років: “Основи маркетингу”, “Маркетинг”, “Маркетингова політика комунікацій”, “Рекламна діяльність”, “Рекламний менеджмент”, “Міжнародний маркетинг”, “Маркетинг послуг”, “Маркетингова товарна політика”, “Маркетинг в агросфері”, “Аграрний маркетинг”, “Маркетингове ціноутворення” та ін.
НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
2015 р. – кандидат економічних наук (спеціальність 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)».
Коло наукових інтересів: стратегічний маркетинг, маркетинговий менеджмент, рекламний менеджмент, управління кадрами, кадрова політика підприємства, медіакомунікації.
НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ:
Опубліковано більше ніж 100 наукових праць, з яких 9 статей – у науковометричних виданнях, 3 статті – у зарубіжних фахових виданнях, навчальний посібник – 1, монографія -1.
НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА:
– №15-04-06 Б (0104U002590) «Обстеження ринків професійної, наукової та навчальної літератури для перепідготовки спеціалістів у ВШП ХДУХТ»;
– №19-07-09Б (0114U005361) «Створення бази електронних навчально-інформаційних ресурсів для перепідготовки спеціалістів з економічного напрямку»;
– №11-12-13Б (0111U009494) «Маркетингова діяльність торговельних мереж»;
-№21-14-15Б (0113U008404) «Механізм формування взаємодії торговельних підприємств у маркетингових каналах»;
– №15-16-17Б (0115U006805) «Формування маркетингового потенціалу підприємств торгівлі»;
– №02-16-17Б (0115U006792) «Моніторинг фінансових результатів у підприємствах – суб’єктах зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД)»;
– №07-18-19Б (0117U005364) «Інформаційно-коммунікаційні методи менеджменту в освіті».
ГРОМАДСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ:
З вересня 2006 року виконувала обов’язки вченого секретаря Вченої ради ВШП, з 2009 до 30.11.2016 року – вченого секретаря Вченої ради Інституту післядипломної бізнес-освіти ХДУХТ.
З січня 2022 року активний член Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу»
ЗОВНІШНІ НАГОРОДИ:
Подяка Міністерства освіти і науки України (наказ №170 від 10.05.2012р.);
Почесна грамота Департаменту економіки і міжнародних відносин ХОДА (наказ №16 від 12.11.2012р.)