Михайлова Марія Володимирівна

Кандидат наук Доцент Доцент кафедри маркетингу управління репутацією та клієнтським досвідом

ОСВІТА: 

2008 р.  Харківський державний університет харчування та торгівлі «Економіст-маркетолог»;

2010 році – Харківський державний університет харчування та торгівлі «Магістр з маркетингу»;

2019 році – Харківський державний університет харчування та торгівлі спеціальність «Міжнародні економічні відносини» освітня програма «Міжнародна економіка»;

2020 році – Харківський державний університет харчування та торгівлі спеціальність «Харчові технології» освітня програма «Дієтичне харчування та харчова безпека».

 

КАР’ЄРА:

01.12.09 р. –30.11.12 р. навчалась у денній аспірантурі, а також працювала за сумісництвом асистентом кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі;

01.12.12 р. – 31.08.14 р. асистент кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі Міністерства освіти і науки України;

01.09.14 р. – 05.01.15 р. старший викладач кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі;

06.01.15 р. – 30.08.21 р. доцент кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі;

з 01.09.21 р. – 31.12.21 р. – доцент кафедри маркетингу та медіакомунікацій Державного біотехнологічного університету;

з 01.01.22 р. по теперішний час – доцент кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету.

 

ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ:  

Навчальні дисципліни: «Фундаментальний маркетинг», «Маркетингові дослідження», «Маркетинговий менеджмент», «Стратегічний маркетинг», «Етика професійних суджень у маркетингу». 

 

НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ: 

2014 р. – кандидат економічних наук (08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).

2018 р. – вчене звання доцент кафедри маркетингу і комерційної діяльності. 

Підготовлено переможців конкурсів студентських наукових робіт з маркетингу: Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт «Молодь опановує маркетинг» 1 (2016 р.); Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг» – 1 (2018 р.); Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг» – 2 (2019 р і 2021 р). 

 

Коло наукових інтересів: маркетинг в сфері послуг ресторанного бізнесу; маркетингові дослідження; ефективність економічної діяльності; промисловий маркетинг; Food-маркетинг; маркетингове управління. 

 

НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ: 

Опубліковано більше ніж 70 наукових праць, 9 – навчально-методичного характеру, 4 – монографії, 1 стаття індексована у наукометричній базі Scopus.

 

НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА: 

Бюджетна НДР тема «Маркетингові дослідження ринку продуктів швидкого приготування: стан, тенденції та перспективи розвитку» № 11-14-15Б (0113U008394);

Бюджетна НДР тема № 09-16-17Б (0113U008391) «Маркетингова політика вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг»; 

Бюджетна НДР тема № 06-18-19Б (0117U005363) «Стратегія просування на ринок послуг вищої освіти»; 

Бюджетна НДР тема № 01-19-20Б (0118U007213) «Теорія та практика поведінкового маркетингу (галузевий аспект)»;

 Госпдоговірна НДР тема № 6-16 Д (0116U007221) «Розробка методичних рекомендацій з управління витратами операційної діяльності підприємств ресторанного господарства» (наукове консультування підприємства в рамках договору); 

Госпдоговірна НДР тема № 7-16Д (№ 00116U004376) «Оцінка компетентнісної компоненти фінансового потенціалу в системі адаптаційного управління підприємства» (наукове консультування підприємства в рамках договору); 

Госпдоговірна НДР тема № 2-17-19Д (№ 0017U004931) «Рекомендації щодо удосконалення управління маркетингом підприємства на ринку товарів та послуг»; № 14-19-20 Д (0119U102528) «Управління результативністю маркетингової діяльності торговельного підприємства» (наукове консультування підприємства в рамках договору); 

Госпдоговірна НДР тема № 14-19-20 Д (0119U102528) «Управління результативністю маркетингової діяльності торговельного підприємства» (наукове консультування підприємства в рамках договору);

Госпдоговірна НДР тема: № 13-19 Д (1119U102480) «Трансформація поведінки економічних суб’єктів в умовах цифровізації».

 

УЧАСТЬ У РОБОТІ ВЧЕНИХ РАД:   

Член Міжкафедрального наукового семінару ХДУХТ із попередньої експертизи дисертацій

Член Вченої Ради Навчально-наукового інституту економіки та фінансів ХДУХТ.

Участь в атестації наукових кадрів як офіційний опонент (2017 р.).

ІНША ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:

Участь в якості голови експертної комісії з акредитації закладів освіти щодо підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня молодший спеціаліст з маркетингу (2019  р.) 

 Участь у роботі Центру маркетингових досліджень і маркетингових інновацій, який створений при кафедрі маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ

Член конкурсної комісії Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Економіка та управління у сфері торгівлі» (2020-2021 н. р.)

Член Ради науково-дидактичної конференції Маркетингова Універсіада «Ринкова комунікація у мінливому середовищі – виклики та тенденції» Краківського економічного університету, м. Краків (Польща) (2022 р.).

 

УЧАСТЬ В ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАННЯХ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ: 

Член Громадської організації «Українська асоціація маркетингу»

Член Громадської організації «Повноцінне харчування та якість життя»

Член групи із розробки Професійного стандарту «Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)»;

 

УЧАСТЬ В МІЖНАРОДНИХ ПРОЄКТАХ: 

Учасник міжнародного проекту – Faculty Exchange Program-2016 (програма обміну професорсько-викладацьким складом), яку щорічно проводить Департамент Міністерства сільського господарства США).

Стажування у вищому навчальному закладі – Університет штату Огайо, США (Ohio State University, USA), в країні, яка входить до ОЕСР (2016 р).

Учасник міжнародного проекту the Academic Mobility Program “Joint Excellence in Science and Humanities” (JESH) of the Austrian Academy of Sciences for Ukrainian Researchers (2022 р.).

 

ГРОМАДСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ: 

Заступник голови Регіонального представництва Індустріального Гендерного комітету з реклами в Харківській обл.

Учасник освітньо-науково-виробничого кластеру «Повноцінне харчування: інноваційні аспекти технології, енергоефективного виробництва та маркетингу».

 

ЗОВНІШНІ НАГОРОДИ:

2017 р. за внесок у розвиток вітчизняної науки та впровадження у виробництво досягнень економічної науки, підготовку висококваліфікованих науково-педагогічних кадрів та з нагоди професійного свята Дня науки нагороджена грамотою Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради;

Почесна грамота адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради за участь у районному етапі конкурсу «Молода людина року-2018»;

Грамота Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації за сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у розвиток наукової сфери та з нагоди дня науки (2019 р.);

Диплом Харківської міської ради, Департамент у справах сім’ї, молоді та спорту, Комітету у справах сім’ї, молоді та спорту, Лауреат в номінації «Наукова діяльність» у районному етапі конкурсу «Молода людина року-2019»;

Подяка Міністерства освіти і науки України (2020 р.).