ОСВІТА:
2001 р. – з відзнакою закінчила Харківську державну академію технології та організації харчування за спеціальністю Маркетинг, кваліфікація – економіст з маркетингу.
2020 р. – з відзнакою закінчила Харківський державний університет харчування та торгівлі, спеціальність «Міжнародні економічні відносини» (магістр)
КАР’ЄРА:
2001–2002 рр. ТОВ «Олімпік», фінансовий аналітик;
2002–2003 рр. ТОВ «Українська промислова компанія» – маркетолог;
2003 р. – ТОВ Фірма «Едісон» на посаді головного експерта по фінансовому розвитку м. Харків;
2003-2012 рр. – асистент кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі;
2012-2016 рр. – старший викладач кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі;
2016-2021 рр. – доцент кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі;
2021 по теперішній час – доцент кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету
ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ:
Навчальні дисципліни, що викладались за останні 5 років: «Маркетинг», «Рекламний менеджмент», «Маркетингова політика розподілу», «Реклама та PR у готельно-ресторанній та туристичній індустрії», «Маркетингові сервіси», «Маркетинг промислового підприємства», «Інтернет-реклама», «Реклама в системі маркетингу», «Основи дизайну в маркетингу» та ін.
НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
2016 р. – кандидат економічних наук (спеціальність 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)»)
Коло наукових інтересів: управління збутовою діяльністю підприємства, цифровий маркетинг, рекламний менеджмент, комунікаційні технології підприємства
Підготовлено здобувачів вищої освіти, переможців Всеукраїнського конкурсу студентських дипломних робіт зі спеціальності Маркетинг – 1; Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з підприємництва – 1 та Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу – 2; Всеукраїнських конкурсів рекламних робіт – 12.
НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ:
Опубліковано більше ніж 100 наукових праць, в тому числі статті, що індексуються в наукометричній базі Scopus – 2, навчально-методичні посібники – 6 та 6 монографій (в т.ч. видані в країнах ЄС)
НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА:
– Міжкафедральна НДР № 5-17 Д «Наукове обґрунтування формування конкурентних переваг підприємства ритейлу за рахунок оптимізації чисельності персоналу». Термін виконання: 30.03.2017-29.03.2019 рр.
– Бюджетна НДР № 06-18-19Б (0117U005363) «Стратегія просування на ринок послуг вищої освіти». Термін виконання: І кв. 2018 р. – ІV кв. 2019 р.
– Госпдоговірна НДР № 2-17-19Д (№ 0017U004931) «Рекомендації щодо удосконалення управління маркетингом підприємства на ринку товарів та послуг» (на замовлення в рамках договору про наукове консультування підприємства). Термін виконання: 30.03.2017-29.03.2019 рр.
– Міжкафедральна НДР № 01-19-20Б «Теорія та практика поведінкового маркетингу (галузевий аспект)» (0118U007213).
– Госпдоговірна НДР Тема № 14-19-20Д (0119U102528) «Управління результативністю маркетингової діяльності торговельного підприємства» (на замовлення в рамках договору про наукове консультування підприємства).
УЧАСТЬ У РОБОТІ ВЧЕНИХ РАД:
– З 01.09.2018 р. по 31.07.2021 р. секретар Вченої ради Навчально-наукового інституту економіки та фінансів Харківського державного університету харчування та торгівлі.
– З 01.09.2021 р. по теперішній час член Вченої ради факультету управління торговельно-підприємницькою та митною діяльністю
– З 01.09.2021 р. по теперішній час член науково-методичної комісії факультету управління торговельно-підприємницькою та митною діяльністю
УЧАСТЬ У ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАННЯХ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ:
ГО «Українська асоціація маркетингу»
УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНИХ СТАЖУВАННЯХ:
– Наукове стажування для освітян «Академічна доброчесність», м. Варшава, Польща, листопад 2018 р. (сертифікат WP-18/02) .
– Онлайн стажування у Польщі за програмою «Fundraising and organization of project activities in educational establishments: European experience», з 24 квітня по 30 травня 2021 р. Сертифікат № SZFL-000135.
ГРОМАДСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ:
– Заступник голови Харківського регіонального представництва Індустріального гендерного комітету з реклами
– Член робочої групи з розробки професійного стандарту «Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)»
– Активна учасниця освітньо-науково-виробничого кластеру «Повноцінне харчування: інноваційні аспекти технології, енергоефективного виробництва та маркетингу»
ЗОВНІШНІ НАГОРОДИ:
– Подяка за активну участь та високий рівень керівництва студентами при підготовці рекламних проектів на VIII Регіональний конкурс реклами, ХНУ, 28.11.2017 р.