ОСВІТА:
2010 р. ‒ Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва, спеціальність «Менеджмент організацій» кваліфікація «магістр з менеджменту»
КАР’ЄРА:
01.09.2012 – 01.12.2014 – викладач кафедри економіки підприємства
01.12.2014 – 15.02.2017 – старший викладач кафедри економіки підприємства
15.02.2017 – 07.06.2017 – доцент кафедри економіки підприємства
07.06.2017 – 30.08.2019 доцент кафедри прикладної економіки та міжнародних економічних відносин.
01.09.2019 – 06.09.2021 – доцент кафедри маркетингу, підприємництва і організації виробництва
2021 – до теперішнього часу – доцент кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету
ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ:
Основні навчальні дисципліни, що викладались за 5 років: ОС «Бакалавр» – «Маркетинг»; ОС «Бакалавр» – «Організація торгівлі»; ОС «Бакалавр» – «Маркетингові комунікації»; ОС «Бакалавр» – «Поведінка споживача»; ОС «Бакалавр» (початковий рівень (короткий цикл) – «Основи маркетингу»; ОС «Магістр» – «Агробізнес і маркетинг у садівництві, овочівництві і виноградарстві»; ОС «Магістр» – «Маркетинг та обіг насіння».
НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
2014 р. – кандидат економічних наук (спеціальність 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)»)
2018 р. – доцент кафедри прикладної економіки та міжнародних економічних відносин.
НАУКОВІ ІНТЕРЕСИ: конкурентоспроможність сільськогосподарських підприємств в умовах євроінтеграції; формування соціальної відповідальності бізнесу; маркетингова діяльність в аграрній сфері економіки.
НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ:
Опубліковано більше ніж 200 наукових праць, в тому числі статті, що індексуються в наукометричних базах Scopus та Web of Science – 5, статті у фахових видання – 31, навчальні посібники – 4, навчально-методичні праці – 65.
НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА:
Держбюджетна НДР кафедри маркетингу підприємництва і організації виробництва: «Науково-методологічне забезпечення підприємницької, маркетингової, логістичної діяльності підприємств агропродуктового комплексу та розвитку земельних відносин на інвестиційно-інноваційних засадах» (№ДР 0116U000001, 2019-2021рр.), підрозділ 2.1.7 «Маркетингові заходи підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств».
Держбюджетна НДР кафедри маркетингу підприємництва і організації виробництва: «Теоретико–методологічне забезпечення управління підприємницькою діяльністю на ринках продукції, ресурсів, послуг та інформації на інвестиційно – інноваційних та маркетингових засадах» (№ДР 0121U108930, 2021рр.), підпрограма 06 «Формування конкурентоспроможність підприємств аграрної галузі на маркетингових засадах».
Держбюджетна (НДР) кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом: № 13-19 Д (1119U102480) “Трансформація поведінки економічних суб’єктів в умовах цифровізації”.
ГРОМАДСЬКІ ОБОВ’ЯЗКИ:
Відповідальна за наукову роботу кафедри 2019-2021рр.
Керівник постійно діючого студентського наукового гуртка кафедри прикладної економіки і міжнародних економічних відносин 2016-2019рр.
Керівник постійно діючого студентського наукового гуртка кафедри маркетингу, підприємництва і організації виробництва 2019-2021рр.
Секретар Вченої ради факультету менеджменту і економіки 2020-2021рр.
Член вченої ради факультету управління торговельно-підприємницькою та митною діяльністю з 2022р.
УЧАСТЬ У РОБОТІ РЕДКОЛЕГІЙ ФАХОВИХ НАУКОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ:
Член редакційної колегії наукового журналу «Право і безпека» (фахове видання), м. Харків