ОСВІТА
2020 рік – закінчила Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка за спеціальністю «Менеджмент» та отримала кваліфікацію «магістр з менеджменту»
2020 рік – закінчила Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка за спеціальністю «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» та отримала кваліфікацію «магістр з автоматизації та комп’ютерно-інтегровані технологій»
2021 рік – вступила до аспірантури за спеціальністю «Менеджмент» Державного біотехнологічного університету
КАР’ЄРА
2019-2020 рр. – фахівець відділу діловодства Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка
2020-2021 рр. – провідний фахівець інформаційно-обчислювального відділу Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка
січень – серпень 2021 рік– асистент кафедри маркетингу та медіакомунікацій Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка
вересень 2021 – по теперішній час асистент кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету
ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ
Навчальні дисципліни: «Основи маркетингу», «Аграрний маркетинг», «Діджитал-маркетинг та технології продажів», «Конкурентна політика», «Блогінг», «Інформаційні системи та технології в маркетингу»
НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Співвиконавець НДР за темою: «Сучасні пріоритети розвитку науки в Україні» (Номер державної реєстрації 0119U103930) на замовлення підприємства.
Коло наукових інтересів: управління інтелектуальним капіталом, маркетингові комунікації, Digital-маркетинг, Інтернет-маркетинг, PR-технології
НАПРЯМ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Стратегічне управління та механізми запровадження новітніх маркетингових інструментів для забезпечення конкурентоспроможного розвитку суб’єктів бізнесу: теоретичні та практичні аспекти
НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ
Автор більше 30 наукових праць, в тому числі 1 монографії в співавторстві, 5 фахових статей та 2 статей, що індексується в наукометричній базі даних Web of Science.
УЧАСТЬ У ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАННЯХ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
Член громадської організації «Об’єднання маркетологів України»