ДУАЛЬНА ОСВІТА: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ
Батьківщиною дуального підходу до організації навчального процесу вважається Німеччина, яка почала випробувати таку форму освіти з 60-х років минулого століття. Згодом цей досвід запозичили й інші європейські країни, такі як Канада, Австрія, Швейцарія та ін. Підготовка фахівців за дуальною освітою в Україні у ЗВО уже запроваджується здебільшого в технічних спеціальностях.
Завідувач кафедри менеджменту, бізнесу і адміністрування Олена Смігунова та доцент кафедри Олена Дудник приєдналися до обговорення питань підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти у закладах фахової передвищої та вищої освіти України в контексті європейської інтеграції (за участю німецьких експертів) на Круглому столі за участю:
Тетяни Іщенко, к.п.н., професора, директора Державної установи «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти»,
Віталія Лутака представника Міністерства освіти і науки України,
Олени Давліканової, докторки філософії, координаторки проєктів Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні,
Ральфа Шлаудера (Ralf Schlauderer) доктора економічних наук, професора Університета прикладних наук Вайнштефан-Тріздорф, (Німеччина).
Ознайомлення з досвідом запровадження такої форми освіти в країні походження є надзвичайно корисним та актуальним в контексті розгляду запровадження дуальної форми навчання в сучасних закладах вищої освіти, в тому числі при підготовці фахівців спеціальностей 073 «Менеджмент» та 281 «Публічне управління та адміністрування» та вдосконалення освітніх програм в напрямку відповідності освіти потребам бізнесу та суспільства.