ПРЕДСТАВНИКИ КАФЕДРИ ОБЛІКУ, АУДИТУ ТА ОПОДАТКУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО БІОТЕХНОЛОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ФОРУМІ «UKRAINE CREATIVE SPARK POLICY FORUM 2021»

1 грудня 2021 року представники кафедри обліку, аудиту та оподаткування Державного біотехнологічного університету професор М.І. Беленкова, професор  Т.Г. Маренич та доцент І.І. Рагуліна взяли онлайн участь у форумі «Ukraine Creative Spark Policy Forum 2021». Організатор форуму – Британська Рада в Україні.

Відкрив форум Директор Британської Ради в Україні Ніколас Томас.

Під час вступних презентацій «Розвиток креативних індустрій та роль університетів» спікерів Діни Кейн, Голови Ради правління Лондонського університету Голдсміт, члена Ради креативних індустрій Великої Британії та Василя Косіва, Доктора мистецтвознавства, ректора Львівської національної академії мистецтв було розглянуто ключові питання: роль університетів у розвитку креативних індустрій – досвід Великої Британії; траєкторії розвитку креативних індустрій та реформування вищої освіти в Україні.

На І-й Пленарній дискусії «Розвиток креативних індустрій та роль університетів» учасники форуму обговорили актуальні питання: «Як впливають політики на роль університетів у розвитку креативних індустрій»; «Освітній ландшафт підготовки фахівців для креативних індустрій – класичні та мистецькі університети, професійна та неформальна освіта; «Приховані важелі – ключові дії, політики, інтервенції, які можуть допомогти посилити внесок університетів у розвиток креативних індустрій».

Спікери: Сара Пеппер, Директорка з Креативної економіки, Кардіффський університет; Олег Шаров, Генеральний директор, Директорат фахової передвищої, вищої освіти, Міністерство освіти і науки України; Людмила Ганущак-Єфіменко, Проректор з наукової та інноваційної діяльності, Київський національний університет технологій та дизайну; Галина Григоренко, Голова Державного агентства України з питань мистецтв та мистецької освіти; Ольга Сагайдак, Мистецтвознавиця, кураторка, співзасновниця Благодійного фонду Dofa.

В інтерактивному блоці форуму «Інституційна спроможність університетів для розвитку креативних індустрій – політики, підходи, практики» були представлені короткі відео-презентації з прикладами політик, підходів та практик – на національному рівні та рівні університетів. Також висвітлено оцінку учасниками потенційного впливу політик, підходів та практик та доцільності масштабування (з інтерактивним залученням). Цікавою була інформація про британський досвід підсилення інституційної спроможності університетів для розвитку креативних індустрій.

На ІІ-й пленарній дискусії «Креативні індустрії та вища освіта – роль політик» учасники форуму розглянули ключові питання: «Висновки Форуму – узагальнення, ключові тези дискусій, рефлексія» та «Представлення концепту та процесу розробки дорожньої карти підсилення інституційної спроможності університетів та адаптації викладачів».

Спікери: Ольга Россошанська, Перша заступниця голови Державного агентства України з питань мистецтв та мистецької освіти; Володимир Воробей, Директор агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks; Андрій Ремізов, виконувач обов’язків директора Державної установи «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»; Богдан Моркляник, член Національного агентства кваліфікацій.

«Ukraine Creative Spark Policy Forum 2021» це – майданчик для формування стратегічних підходів до підсилення ролі закладів вищої освіти у розвитку креативних індустрій, використовуючи напрацювання програми Creative Spark

У рамках Ukraine Creative Spark Policy Forum було ініційовано створення робочої групи «Вища освіта та креативні індустрії» для спільної розробки дорожньої карти підсилення інституційної спроможності університетів та адаптації викладачів. До групи увійшли представники університетів та креативних індустрій, а також розробники політик. Основні завдання для робочої групи: розробка плану дій (політик, підходів) для підсилення інституційної спроможності університетів та адаптації викладачів для розвитку креативних індустрій в Україні на різних рівнях – національний, регіональний, локальний, секторальний, інституційний, викладачів;  формування спільної дорожньої карти.

Участь у заходах подібного рівня формує можливості для прогресивного розвитку та формування стратегічних пріоритетів забезпечення якості освітньої діяльності в університеті, високого рівня задоволеності якістю освітніх послуг усіх учасників освітнього процесу.

Професор Марія Беленкова,

професор Тетяна Маренич,

доцент Ірина Рагуліна