
Гостьовою лекцією: «Сучасні методи визначення якості зерна та продуктів переробки». Виступила науковий співробітник Школи біонаук Ноттінгемського університету
В рамках міжнародної академічної співпраці шляхом залучення зовнішніх стейкхолдерів до освітнього процесу було проведено лекцію іноземною мовою для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОП «Технології зернопродуктів та зернові ресурси». 01.05.2025 з гостьовою лекцією на тему «Сучасні методи визначення якості зерна та продуктів переробки» виступила науковий співробітник Школи біонаук Ноттінгемського університету, стипендіат Британської Академії, к.т.н., доцент Дугіна Катерина Валеріївна. Захід відбувся англійською мовою та був спрямований на формування професійних компетентностей студентів у міжнародному контексті. Під час лекції студенти не лише ознайомилися з сучасними підходами до оцінювання якості зерна, а мали змогу активно долучитися до обговорення, ставити запитання та вести фахову дискусію англійською мовою, що сприяло розвитку мовленнєвих навичок професійного спрямування та міжкультурної комунікації. Захід засвідчив важливість інтеграції міжнародного досвіду в освітній процес і підтвердив актуальність залучення представників провідних наукових установ світу до підготовки майбутніх фахівців.
As part of international academic cooperation through the involvement of external stakeholders in the educational process, a guest lecture in a foreign language was delivered for students of the second (master’s) level of higher education in the educational program “Grain Product Technologies and Grain Resources”. On May 1, 2025, a guest lecture entitled “Modern Methods for Assessing the Quality of Grain and Grain Products” was delivered by Dr. Kateryna Duhina, PhD in Technical Sciences, Associate Professor, Research Fellow at the School of Biosciences, University of Nottingham, and Fellow of the British Academy. The lecture was conducted in English and aimed at developing the students’ professional competencies in an international context. During the session, students not only familiarized themselves with up-to-date approaches to grain quality assessment, but also actively participated in discussions, asked questions, and engaged in professional dialogue in English, which contributed to the development of industry-specific language skills and intercultural communication. The event highlighted the importance of integrating international experience into the educational process and emphasized the relevance of involving representatives from leading global research institutions in the training of future professionals.