ІІ Міжнародна науково-практична конференція: «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі».
Українська наукова спільнота знову стала свідком значної події в галузі науки та освіти, 2 листопада 2023 року відбулася ІІ Міжнародна науково-практична конференція: «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі». Захід став місцем зустрічі провідних вчених, фахівців, студентів, аспірантів, які обговорювали найактуальніші питання розвитку галузей, що стоять в центрі уваги нашого суспільства.
Початок конференції було відкрито головою організаційного комітету, Валерієм Михайловичем Михайловим. У своєму привітанні він наголосив на важливості розгляду питань, що стосуються агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі в сучасних умовах. Далі слово взяв в.о. ректора Державного біотехнологічного університету (ДБТУ) – Андрій Ігорович Кудряшов, який звернув увагу на важливість наукових подій і цитував президента країни, підкреслюючи роль науки в сучасному світі.
До привітальних слів приєдналася декан факультету управління торговельно-підприємницькою та митою діяльністю ДБТУ – Наталія Михайлівна Пенкіна, яка підкреслила важливість конференції та особливості роботи кожної з секцій.
Заходу надали свою підтримку партнери ДБТУ – Краківський економічний університет (Польща), Завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., професор, Ян В. Віктор приєднався до привітань та передав найкращі побажання учасникам конференції.
Завершенням привітань були слова професорки кафедри туризму Національного університету «Чернігівська політехніка» – Гонти Олени Іванівни. Вона висловила особливу увагу до відбудови туристичної інфраструктури в повоєнній Україні та її важливості.
На пленарному засіданні конференції було представлено 11 актуальних доповідей, які є важливими для наукової спільноти та суспільства в цілому.
Доповіді включали важливі питання, такі як співпраця бізнесу та закладів вищої освіти для відновлення економіки України, сталий розвиток туризму в умовах європейських інтеграційних процесів, управління системами професійної освіти в Європі, Великій Британії та Україні, визначення ринкової вартості крафтових харчових продуктів, стратегічний вплив інтернет-маркетингу на бізнес, розвиток маркетингу можливостей, формування попиту на готельно-ресторанні послуги та багато інших важливих питань.