Огляд події: Круглий стіл “Ключові компетентності таргетолога” з Анною Каруник
На кафедрі маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом відбувся захоплюючий круглий стіл, присвячений обговоренню ключових компетентностей таргетолога. Ця подія зібрала студентів та фахівців, які бажають розкрити секрети успіху в сфері налаштування реклами в соціальних мережах.
На цьому круглому столі головною спікеркою була Анна Каруник, таргетологиня з 4-річним досвідом налаштування реклами в соціальних мережах. Учасники заходу мали унікальну можливість поставити свої запитання їй та отримати відповіді з перших вуст.
Студенти активно запитували про різні аспекти таргетингу, налаштування реклами та особистий досвід Анни Каруник у цій галузі. Вона поділилась своїми цінними знаннями та практичними порадами, розкриваючи секрети ефективного таргетингу та успішного створення рекламних кампаній в соціальних мережах.
Під час обговорення були підняті такі питання: оптимальний вибір аудиторії, використання інструментів таргетингу, створення привабливого контенту та багато іншого. Анна Каруник розкрила свої секрети успіху та поділилася цінними інсайтами, які допоможуть молодим маркетологам стати відомими та затребуваними спеціалістами у галузі таргетингу.
Круглий стіл “Ключові компетентності таргетолога” був надзвичайно пізнавальним та мотивуючим заходом для всіх присутніх. Учасники отримали цінні знання та інсайти, які допоможуть їм розвиватися у своїй кар’єрі таргетолога. Також Анна поділилась посиланням на свій Insta для того, щоб додатково відповісти на питання, що цікавлять студентів.
Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтського досвіду щиро вдячна Анні Каруник за її цінний внесок та бажає всім учасникам успіху у майбутній кар’єрі.