Відкритий діалог: Зустріч аспірантів 3-го року навчання з керівництвом університету

У період з 25.11 по 28.11.2025 в стінах Державного біотехнологічного університету відбулася важлива та змістовна відкрита зустріч аспірантів 3-го року навчання з керівництвом університету, присвячена актуальним питанням завершення освітньо-наукових програм та підготовки до захисту дисертаційних робіт.

Ключовими спікерами заходу стали проректор з наукової роботи, професор Михайлов Валерій та завідувачка відділу аспірантури та докторантури, доцентка Міненко Софія.

На зустріч також були запрошені:

  • Завідувачі відповідних кафедр, які безпосередньо відповідають за якість підготовки наукових кадрів;
  • Гаранти освітньо-наукових програм (ОНП), що контролюють виконання навчального плану та досягнення програмних результатів;
  • Наукові керівники аспірантів, чий досвід та консультації є вирішальними на фінальному етапі роботи.

Такий розширений формат заходу дозволив створити максимально ефективну платформу для обговорення та вирішення проблемних питань.

Професор Валерій Михайлов наголосив на важливості відповідального ставлення до завершального етапу навчання, акцентувавши увагу на:

  • своєчасному виконанні індивідуального плану роботи аспіранта;
  • особливостях процедури апробації результатів дисертаційного дослідження;
  • вимогах до наукових публікацій у виданнях, що індексуються у міжнародних наукометричних базах, як обов’язковій умові допуску до захисту.

Завідувачі кафедр та гаранти ОНП підтвердили свою готовність надавати аспірантам усю необхідну підтримку та консультації, підкреслюючи, що успішний захист дисертації є спільним пріоритетом.

Професор Михайлов Валерій підсумував, що подібні зустрічі є чудовим інструментом для  створення атмосфери взаємної підтримки між аспірантами та адміністрацією. Він висловив упевненість, що злагоджена робота всіх учасників освітнього процесу дозволить аспірантам 3-го року навчання успішно завершити свої дослідження та отримати науковий ступінь доктора філософії.

Університет і надалі практикуватиме такий відкритий формат комунікації для підвищення якості підготовки науково-педагогічних кадрів.