«Global Economy Hub»
З метою комунікації здобувачів вищої освіти ОПП «Економіка» з гарантами освітніх програм пропонуємо Вам залишити Ваш відгук-звернення з приводу будь яких питань, що стосуються якості освітніх програм, організації та якості освітнього процесу, взаємодії з викладачами, рівня викладання освітніх компонент та ін.

Скринька довіри
https://forms.gle/F637VdQSm1mMNPyy7 Дякуємо за сприяння покращенню якості освітніх програм та задоволенню потреб здобувачів вищої освіти.
Гарант освітньої програми та керівництво факультету і університету має можливість оцінювати рівень задоволеності студентів якістю викладання та умовами навчання, отримувати пропозиції щодо оновлення змісту дисциплін і підходів до викладання та формувати стратегію розвитку освітньої програми відповідно до сучасних вимог ринку праці. Крім того анкетування є одним із способів підвищення ефективності взаємодії між студентами, викладачами та адміністрацією.
Завдяки вашим чесним відповідям ми зможемо зробити освітній процес більш ефективним, комфортним та відповідним вашим очікуванням.
ОПИТУВАННЯ ЦЕНТРУ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ ОСВІТИ ДБТУ
- Опитування здобувачів щодо якості освітньої програми
- Опитування здобувачів щодо якості викладання навчальних дисциплін
- Опитування здобувачів щодо якості реалізації освітньої програми в умовах дистанційного навчання
- Опитування випускників щодо якості освітньої програми
- Опитування роботодавців щодо якості освітньої програми
ОПИТУВАННЯ ЩОДО ЯКОСТІ НАВЧАННЯ ІНІЦІЙОВАНЕ ГАРАНТОМ ОП ТА ГРУПОЮ УДОСКОНАЛЕННЯ

- посилання на джерела інформації у разі використання ідей, тверджень, відомостей;
- дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
- надання достовірної інформації про методику та результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;
- контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
- об’єктивне оцінювання результатів навчання.
Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти вимагає:
- самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ці вимоги виконуються з урахуванням їх індивідуальних потреб і можливостей);
- посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
- дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
- надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.
Нормативна документація ДБТУ з академічної доброчесності:
- Кодекс академічної доброчесності Державного біотехнологічного університету https://library.btu.kharkov.ua/images/docs/KODEKS%20akademicnoi%20dobrocesnosti.pdf
- Положення про академічну доброчесність та етику академічних взаємовідносин https://biotechuniv.edu.ua/wp-content/uploads/2022/04/norm-b-acad-pol1n.pdf
- Положення про групу сприяння академічної доброчесності https://biotechuniv.edu.ua/wp-content/uploads/2022/04/norm-b-acad-pol2.pdf
- Положення про комісію з академічної доброчесності, етики та управління конфліктами ДБТУ https://biotechuniv.edu.ua/wp-content/uploads/2023/03/pol-komiss-AD-z1.pdf
Корисні ресурси:
- Загальні вимоги до оформлення наукових, навчальних та навчально-методичних видань;
- Інструкція про порядок проведення перевірки кваліфікаційних робіт студентів на наявність текстових збігів/ідентичності/схожості з іншими документами;
- Програми та сервіси перевірки тексту на плагіат – https://library.btu.kharkov.ua/posluhy/doslidnykam/bezkoshtovni-prohramy-ta-servisy-perevirky-tekstu-na-plahiat.html)
- Академічна доброчесність: інформаційний бюлетень. Сторінки Євгена Ніколаєва. Електронний ресурс: https://www.skeptic.in.ua/bulletin/
- Академічна доброчесність: онлайн курс
- Короткі поради: Редагування наукових текстів – Богдана Романцова
- Короткі поради: Як написати аргументоване есе?
Рекомендована тематика кваліфікаційних робіт

Відповідно до закону України «Про освіту»: неформальна освіта – це освіта, яка здобувається, як правило, за освітніми програмами та не передбачає присудження визнаних державою освітніх кваліфікацій за рівнями освіти, але може завершуватися присвоєнням професійних та/або присудженням часткових освітніх кваліфікацій.
У відповідності з класифікацією ЮНЕСКО до неформальної освіти належать навчальні програми, професійно спрямовані й загальнокультурні курси інтенсивного навчання в центрах освіти, семінари, гуртки, що організовуються і проводяться поза формальною системою освіти тощо.
Визнання результатів навчання, отриманих здобувачами у закладах вищої освіти, у неформальній та інформальній освіті у Державному біотехнологічному університеті здійснюється відповідно до Положення про порядок визнання результатів навчання, отриманих у закладах вищої освіти у неформальній та інформальній освіті.
Для перезарахування результатів навчання, отриманих у неформальній освіті, здобувач має подати до деканату факультету (dbtu.fevf@gmail.com) заяву та документи, що підтверджують його участь у заході неформальної освіти – Зразок заяви на перезарахування результатів навчання, отриманих у неформальній освіті
Інформація про визнання результатів навчання,
отриманих у неформальній/інформальній освіті,
здобувачів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» ОПП Економіка
ПІБ здобувача | РВО | Заява | Сертифікіт / Підтвердження | ОПП, освітній компонент | Рішення комісії |
---|---|---|---|---|---|
2024-2025 навчальний рік | |||||
Волошко Дмитро | перший (бакалаврський) | заява | ![]() |
ОК ПП 1 Вступ до фаху та академічна доброчесність | Рішення комісії |
Качан Ганна | перший (бакалаврський) | заява | ![]() |
||
Варава Артем | другий (магістерський) | заява | ![]() |
ОПП 5 Міжнародний агробізнес | Рішення комісії |
Катрич Богдан | другий (магістерський) | заява | ![]() |
||
Єрохова Марія | другий (магістерський) | заява | ![]() |
||
Зонова Катерина | другий (магістерський) | заява | ![]() |
||
Калінова Дарія | другий (магістерський) | заява | ![]() |
Академічна мобільність здобувачів відіграє важливу роль у розвитку як особистості, так і професійних навичок, а саме:
- сприяє розширенню кругозору здобувачів, знайомству з новими культурами, освітніми системами та підходами до викладання;
- покращенню знань та навичок;
- розвитку мовних компетентностей;
- побудові професійних зв’язків;
- підвищенню конкурентоспроможності на ринку праці;
- сприянню академічній доброчесності;
- формуванню особистісних якостей, адже проживання в іншій країні сприяє розвитку самостійності, відповідальності та адаптивності тощо.
Основними видами академічної мобільності у ДБТУ є:
- зовнішня академічна мобільність – навчання, включаючи проходження практик та стажувань, здобувачів вищої освіти, педагогічна i методична робота та науково-дослідницька діяльність викладачів ДБТУ у закладах вищої освіти за кордоном протягом певного періоду;
- внутрішня академічна мобільність – навчання, включаючи проходження практик та стажувань, здобувачів вищої освіти та науково-дослідницька діяльність викладачів ДБТУ в інших закладах вищої освіти України протягом певного періоду.
Переважним способом здійснення академічної мобільності учасників освітнього процесу ДБТУ є їх направлення до закладів вищої освіти -партнерів для:
- навчання на основі двосторонніх або багатосторонніх угод між закладами вищої освіти – партнерами щодо програм академічної мобільності (без отримання другого документа про вищу освіту);
- навчання на основі двосторонніх або багатосторонніх угод між закладами вищої освіти – партнерами щодо програм академічної мобільності (з можливістю отримання двох документів про вищу освіту);
- проходження мовної практики;
- проходження навчальних та/ або виробничих практик та стажувань;
- виконання науково-дослідних робіт на основі багатосторонніх угод між закладами вищої освіти – партнерами щодо програм академічної мобільності;
- читання лекцій на основі багатосторонніх угод між закладами вищої освіти – партнерами щодо програм академічної мобільності;
- участь в наукових конференціях, семінарах, симпозіумах, виставках, круглих столах на основі багатосторонніх угод між закладами вищої освіти – партнерами щодо програм академічної мобільності.
Діяльність Університету з питань академічної мобільності учасників освітнього процесу регламентується Положення про академічну мобільність здобувачів освіти Державного біотехнологічного університету.
Більш детальну інформацію щодо переліку програм академічної мобільності та можливості участі у них можна отримати у відділі міжнародних зв’язків ДБТУ https://biotechuniv.edu.ua/mizhnarodna-diyalnist/
Відповідно до Договору про співробітництво з Рейн-Ваальським університетом прикладних наук (Німеччина) та в рамках реалізації академічної мобільності здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Марія ПРАЩЕРУК була направлена на навчання до Рейн-Ваальського університету прикладних наук. Крім того в рамках програми «Ukraine Digital: Ensuring Academic Success in Times of Crisis (2022)» Німецької служби академічних обманів (DAAD) Руслана БЕЗДІТКО, Аліна СВІДЕРСЬКА та Олександр КОРІНЬКО взяли участь у проєкті «Capacity Building for Ukraine: Sustainable Securing of Ukrainian Teaching and Research».
Студентський науковий гурток «Global Economy Hub»
Секції гуртка:
Terra Economicus – економічна теорія, історія економічної думки, макро- та мікроекономіка.
Економічний компас – економічна політика, державне регулювання, глобальні економічні тренди.
Країна стартапів – стартап-економіка, підприємництво, інновації, венчурне фінансування.
Цифролюція – цифрова економіка, електронна комерція, діджиталізація бізнесу.
Зелена економіка – сталий розвиток, економіка природокористування, аграрна економіка.
- Положення про науковий студентський гурток “Global Economy Hub”
- Склад наукового студентського гуртка “Global Economy Hub”
- План роботи на 2024-2025 навчальний рік
- План роботи на 2023-2024 навчальний рік
Звіт про роботу студентського наукового гуртка “Global Economy Hub” у 2023-2024 навчальному році