Стейкхолдери факультету

Загальні положенняРада стейкхолдерівЗустрічі та лекціїНаші випускники
Стейкхолдери (англ. Stakeholders) – зацікавлені сторони, фізичні та юридичні особи, які мають легітимний інтерес у діяльності організації, тобто певною мірою залежать від неї або можуть впливати на її діяльність. Іноді їх називають групами інтересів або групами впливу.

Мета стейкхолдерів полягає у координації діяльності здобувачів вищої освіти, адміністрації та зацікавлених сторін, а також співробітників відділу внутрішнього забезпечення якості вищої освіти та інших структурних підрозділів для сконцентрованої роботи, направленої на удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців, позитивну динаміку зростання показників якості вищої освіти в Університеті.

Внутрішні стейкхолдери:

  • різні категорії осіб, що отримують освіту (студенти бакалаврату, магістратури, вільні слухачі) та їх батьки;
  • науково-педагогічні працівники, навчально-допоміжний і адміністративно-управлінський персонал.

Завдання внутрішніх стейкхолдерів:

  • сформувати академічну спільноту на принципах академічної доброчесності, прозорості, неупередженості та достовірності інформації;
  • сприяти покращенню побутових умов здобувачів вищої освіти та матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу;
  • брати участь у моніторингу якості нормативних документів (освітніх програм спеціальностей, робочих програм навчальних дисциплін, методичного забезпечення освітнього процесу, тощо);
  • впливати на покращення якості освітньої діяльності та якості викладання навчальних дисциплін, практичної підготовки, наукової роботи, тощо.

Зовнішні стейкхолдери:

  • держава, яка здійснює нормативно-правове регулювання діяльності закладу вищої освіти і основне замовлення на підготовку фахівців вищої освіти через розподіл державного замовлення на підготовку кадрів;
  • регіональні органи державної влади та органи місцевого самоврядування;
  • роботодавці, які зацікавлені в компетентних фахівцях;
  • абітурієнти та їх батьки, які знаходяться на стадії вибору закладу вищої освіти;
  • освітні заклади різних типів та видів, які розташовані в регіоні дислокації закладу вищої освіти;
  • різноманітні громадські організації та об’єднання, які безпосередньо не пов’язані із системою освіти (політичні партії, етнічні та інші соціальні групи, творчі спілки, наукові установи тощо), але які зацікавлені у соціальному партнерстві.

Завдання зовнішніх стейкхолдерів:

  • визначати пріоритетні напрями запровадження інновацій;
  • сприяти практичній підготовці здобувачів вищої освіти;
  • надавати пропозиції щодо покращення якості практичної підготовки здобувачів вищої освіти та необхідних компетенцій.

НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ, що регламентують взаємовідносини між стейкхолдерами та учасниками освітнього процесу:
Закон України “Про освіту”
Закон України “Про вищу освіту”
Положення про Раду роботодавців факультету (навчально-наукового інституту)
Положення про освітні програми
Положення про гаранта і групу удосконалення освітньої програми

Рада стейкхолдерів – постійно діючий дорадчо-консультаційний орган з питань забезпечення якості освітніх програм і підвищення рівня комунікації здобувачів вищої освіти з потенціальними роботодавцями.

Мета Ради стейкхолдерів – сприяння розвитку освітніх програм для якісної підготовки фахівців відповідно до умов динамічного ринку праці та підвищення конкурентоспроможності університету.

Завдання стейкхолдерів:
– пропонувати при розробленні освітніх програм врахування пріоритетних напрямів інновацій виробництва та управління економічної діяльності;
– сприяти проходженню виробничих практик та ознайомленню з інноваціями в управлінні економічною діяльністю на сучасних виробництвах;
– надавати пропозиції щодо покращення якості практичної підготовки здобувачів вищої освіти та необхідних компетенцій для опанування інноваціями в технологіях та наукових розробках.

Анкета-опитування для стейкхолдерів з метою удосконалення освітньої програми “Агроінженерія”

Освітня програма Контактна особа
Агроінженерія Колеснік Олексій Петрович,
директор ТОВ «Торговий дiм ВАТ «ХТЗ», м. Харків
Агроінженерія Роменець Сергій Сергійович,
директор Харківський підрозділ ТОВ “Агрістар”, Пісочин, Харківська область
Галузеве машинобудування, Агроінженерія Мезенцев Владислав Олександрович,
головний інженер ПрАТ «Харківський комбікормовий завод», м. Харків
Агроінженерія Булава Сергій Іванович,
інженер з агротехнологій ВАТ “ХТЗ”, м. Харків
Агроінженерія Коробко Андрій Іванович,
д.т.н., проф., провідний н.с. Харківської філії Державної наукової установи УкрНДІПВТ ім. Л. Погорілого
Агроінженерія Мельник Олексій Володимирович,
д.с.н., ст.н.с., завідувач відділу Новітніх технологій вирощування овочевих і баштанних культур, Інститут овочівництва і баштанництва НААН
Агроінженерія Сєрокуров Олексій Володимирович,
провідний інженер-технолог ТОВ «АГРІКОН-ПІВДЕНЬ»
Агроінженерія Різуненко Олександр Андрійович,
директор ПСП «Лілія»
смт. Коломак, Харківська обл.
Агроінженерія Лучка Вадим Володимирович,
директор ТОВ «Близнюківський комбінат хлібопродуктів»
смт. Близнюки, Харківська обл.

Співпраця з випускниками

З метою удосконалення освітніх програм та посилення підготовки фахівців до освітнього процесу залучаються зовнішні стейкхолдери – випускники університету минулих років. Професіонали у своїй сфері випускники розповідають про досвід своєї діяльності після закінчення університету, надають рецензії щодо якості освітніх програм. Зауваження та побажання стейкхолдерів враховуються в процесі удосконалення освітньо-професійних  програм.
Всіх випускників університету просимо заповнити анкету