Виховна робота

Виховна робота зі студентами є невід’ємною частиною навчального процесу кафедри Фінансів, банківської справи та страхування

Виховний процес на кафедрі спрямований на формування у студентів розуміння переваг обраної ними професії, усвідомлення соціального призначення і місця, яке вона займає в ієрархії професій, що формує у майбутнього фахівця не лише моральне задоволення, почуття гордості за правильність обраного трудового шляху, але й почуття відповідальності перед поколіннями, суспільством, державою за якість виконання свого соціального обов’язку.

Пріоритетними напрямками виховної роботи на кафедрі визначено:

  • утвердження загальнолюдських та гуманістичних цінностей;
  • створення умов для успадкування студентами духовних надбань українського народу, формування патріотичних почуттів;
  • утвердження здорового способу життя, фізичного розвитку;
  • виховання художньо-естетичної, правової, професійної культури;
  • зміцнення ролі органів студентського самоврядування та студентської профспілки у створенні позитивного іміджу університету.

Особлива роль у виховному процесі належить кураторам академічних груп. Саме куратори створюють такі умови, які б допомогли студентам знайти себе і своє місце в студентському колективі і в соціальному житті. Вони сприяють розвитку студентського самоврядування у формуванні активної життєвої позиції; допомагають студентам розкрити свої здібності до спорту, художньої самодіяльності, літератури чи мистецтва, організаторські здібності та ін.

Традиційним на кафедрі стало свято до Дня фінансиста, в рамках якого проводиться Брейн-ринг зі студентами 2-4 курсів.

Гордістю кафедри є талановиті студенти, які активно підтримують свій університет, місто та країну в громадській, спортивній та творчій діяльності. Зокрема, студенти кафедри приймають активну участь в організації та проведенні конкурсів першокурсників «Дебют» та «Міс та Містер університет»; приймають участь у святкуванні Дня студента, Масляної; Дня Святого Валентина; вітають під час святкових концертів своїх друзів та викладачів.

Виховна робота є такою, що має «людське обличчя», і кафедра завжди радо вітає ініціативи своїх студентів й сприяє їх розвитку. Тільки шляхом поєднання спільних зусиль ланцюга «університет-кафедра-студент» можлива ефективна реалізація ідей створення університету третього тисячоліття, запорукою чого і виступає організаційно-виховна робота.