Факультет управління торговельно-підприємницькою та митною діяльністю

Факультет управління торговельно-підприємницькою та митною діяльністю – якісна освіта за сучасними стандартами!

Здобуття освіти на факультеті надає можливість отримати унікальні знання та навички, які допоможуть здобувачу перебудувати систему мислення, навчитися з випередженням реагувати на будь-які зміни, адаптуватися, у внутрішньо- та зовнішньоекономічних умовах, в тому числі цифрової трансформації, глобалізації та інтернаціоналізації світової економіки.

Факультет готує конкурентоспроможних фахівців, залучених до розвитку торговельно-підприємницької сфери, сфери туризму, маркетингу та готельно-ресторанного бізнесу, здатних забезпечити соціально-відповідальний вплив розвиваючи відповідні напрями як на національному, так і на глобальному рівні.

Викладацький склад представлений як науковцями, так і практикуючими фахівцями у сфері торгівлі, підприємницької діяльності, митної справи, маркетингу, готельного та ресторанного бізнесу, туризму.

Факультет розвиває міцну та розгалужену мережу міжнародних контактів з іноземними партнерами для сприяння міждисциплінарному навчанню та всебічному розвитку. Факультетом підписана низка договорів про співпрацю із закордонними закладами вищої освіти, на основі яких наші студенти мають нагоду навчатися за програмами подвійного диплома.

Факультет управління торговельно-підприємницькою та митною діяльністю – Ваша гарантія успіху у майбутньому!

ФАКУЛЬТЕТ ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ!

 

КОНСУЛЬТАЦІЇ ЩОДО ПЕРЕВАГ НАВЧАННЯ ТА УМОВ ВСТУПУ:

канд. екон. наук Калєнік Ксенія Володимирівна
тел. (063)261-50-85, (095)442-93-59

Декан факультету управління, торговельно-підприємницькою та митною діяльністю, доцент кафедри торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи

Пенкіна Наталія Михайлівна

кандидат технічних наук

Новини факультету

Майстер-клас з дисциплін «Організація обслуговування напоями»

7 грудня відбувся майстер-клас з дисциплін «Організація обслуговування напоями», «Ідентифікація напоїв» для студентів факультету управління…