Наукова діяльність виступає основою освітньої діяльності, адже лише викладачі, які постійно займаються науковим пошуком, здатні надавати якісні освітні послуги, що становлять основу конкурентоспроможності закладу вищої освіти як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках.
Сучасний ЗВО виступає осередком проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень, дифузії знань через укладання договорів на створення або передачу науково-технічної продукції, встановлення ефективної взаємодії із реальним сектором, органами виконавчої влади та місцевого самоврядування як провідними стейкхолдерами.
Саме залучення всього професорсько-викладацького колективу разом із здобувачами вищої освіти у постійний науковий пошук за активного сприяння керівництва ЗВО, органів влади та інших стейкхолдерів дозволить реалізувати місію Державного біотехнологічного університету та стати найкращим прикладом серед закладів освіти 4-го рівня акредитації щодо провадження інноваційної освітньої діяльності.
- ПЕРЕЛІК ПРІОРИТЕТНИХ ТЕМАТИЧНИХ НАПРЯМІВ Державного біотехнологічного університету на 2022-2026 роки
- РІЧНИЙ ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН науково-дослідних робіт, що виконуються на кафедрах у межах робочого часу викладачів університету на 2024 рік
- ІНСТРУКЦІЯ щодо загальних вимог до звітної інформації кафедри з науково-дослідної роботи (НДР) за календарний рік
Міжсекторальний кластер
«Повноцінне харчування для сталого розвитку суспільства»
В основі роботи кластеру лежить міжсекторальна структура і взаємодія.
Керівник кластеру: ЄВЛАШ Вікторія Владленівна, завідувачка кафедри хімії, біохімії, мікробіології та гігієни харчування, доктор технічних наук, професор
Мета: створення конкурентоспроможного на міжнародному рівні, інноваційного, креативного та сталого майбутнього для розвитку суспільства.
Фокус: Інноваційні технології. Харчова безпека. Енергоефективна переробка. Маркетинг.
Структура кластеру
Учасники кластеру
- Вищі навчальні заклади:
- Державний біотехнологічний університет,
- Національна Фармацевтична академія,
- Національна академія національної гвардії України,
- Таврійський державний агротехнічний університет.
- Науково-дослідні лабораторії НАНУ
- Бізнес-структури:
- Хлібозавод «Ново-Баварський» м. Харків,
- Кондитерська фабрика «Сахарок»,
- Кондитерськафабрика «Солодкий світ»,
- ТОВ «Інтех Агро» м. Харків, ТОВ «Danfoss-Україна»,
- Пасажирська компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця»,
- ПАТ «Харківський завод ТОЧМЕДПРИЛАД»,
- ТОВ «ІНСОЛАР-ХОЛОД».
Спільні напрями роботи секторів кластеру
- Створення конкурентоспроможного на міжнародному рівні, інноваційного харчового продукту. Маркетинг для сталого розвитку суспільства
- Раціони харчування військовослужбовців ЗС України та інших військових формувань і його корекція в умовах воєнного стану. Продукти для реабілітації.
- Дослідження, розробка та впровадження новітніх енергоефективних технологій, систем, обладнання при виробництві та зберіганні харчової продукції
- Створення та верифікація біологічної активності та ефективності дієтичних добавок, функціональних харчових продуктів для окремих категорій споживачів
- Розширення сировинної бази для харчової промисловості.
- Застосування наноматеріалів в харчових технологіях та суміжних галузях
ДЕРЖАВНОГО БІОТЕХНОЛОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
запрошує зацікавлені сторони до реалізації національної ініціативи
«ІСТОРІЇ УСПІШНИХ БРЕНДІВ ХАРКІВЩИНИ»!
Місія: сприяння професійному розвитку молоді через популяризацію успішних практик бізнесу заради сталого розвитку України.
Цілі:
- Формування професійних навичок серед молоді в сфері маркетингу, бізнесу
- Створення партнерського середовища закладів освіти, бізнесу та влади
- Популяризація українського виробника, місцевих виробництв, зокрема органічних продуктів
- Сприяння обізнаності суспільства з кращими вітчизняними бізнес-практиками бережливого виробництва
- Поглиблення регіональних альянсів знань між бізнесом, закладами освіти та владою
- Сприяння поширенню культури свідомого споживання серед молоді
- Підтримка наукових, підприємницьких та креативних ініціатив молоді
Програма заходів включає:
- Знайомство молоді й громадськості з реальними кейсами виживання та розвитку бізнесу в незламному Харківському регіоні та місті-герої Харкові
- Проведення гостьових лекцій із практиками в сфері маркетингу і дизайну
- Популяризація успішних брендів Харківщини на вітчизняному та міжнародних ринках
- Створення циклу просвітницьких заходів (освітніх івентів) для молоді: «Школа розумного споживання»; є-Школа «Маркетошка»
- Проведення Конкурсів креативних проєктів