Платформи навчання
- https://profosvita.online/ – Професійна освіта онлайн
- https://prostir.tvoikroky.com/ – Простір курсів підвищення кваліфікації для усіх, хто готовий до саморозвитку
- https://prometheus.org.ua/ – Найбільша українська платформа професійного розвитку
- https://www.coursera.org/ – Проходження професійної сертифікації з управління проєктами від Google
- https://innovation.ivet.edu.ua/ – Педагог-новатор | навчальні матеріали
Рішення комісії про перезарахування результатів навчання
- Перезарахування результатів навчання у 2024-2025 н.р. – Протокол № 2 від 03.02.2025 р.
- Перезарахування результатів навчання у 2024-2025 н.р. – Протокол № 4 від 23.12.2024 р.
- Перезарахування результатів навчання у 2023-2024 н.р. – Протокол № 5 від 20.12.2023 р.
Сертифікати здобувачів
Рішення комісії про перезарахування результатів навчання
- Перезарахування результатів навчання у 2024-2025 н.р. – Протокол № 2 від 03.02.2025 р.
- Перезарахування результатів навчання у 2024-2025 н.р. – Протокол № 4 від 23.12.2024 р.
- Перезарахування результатів навчання у 2023-2024 н.р. – Протокол № 5 від 20.12.2023 р.

Рекомендований список ресурсів і сайтів, які можуть допомогти у виборі підручників, особливо для інклюзивного навчання:
Офіційні ресурси Міністерства освіти України
- Перелік рекомендованих підручників доступний на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України: https://mon.gov.ua
- Портал «Електронна бібліотека Інституту модернізації змісту освіти»: https://imzo.gov.ua/elektronna-biblioteka/
Міжнародні ресурси
UNESCO (Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури):
- Ресурси для інклюзивної освіти: https://en.unesco.org/themes/inclusion-in-education
UNICEF (Дитячий фонд ООН):
- Матеріали для дітей з особливими освітніми потребами: https://www.unicef.org/education
WIPO (Всесвітня організація інтелектуальної власності):
- DAISY книги для людей із порушеннями зору: https://www.daisy.org/
- Програма “Accessible Books Consortium” від WIPO: https://www.wipo.int/edocs/pubdocs/en/wipo_pub_1054.pdf
Регіональні та спеціалізовані ресурси
European Agency for Special Needs and Inclusive Education:
Global Partnership for Education (GPE):
- Навчальні матеріали та підручники: https://www.globalpartnership.org/
International Board on Books for Young People (IBBY):
- Книги для дітей із особливими потребами: https://www.ibby.org/
Bookshare:
- Онлайн-бібліотека для осіб із порушеннями читання: https://www.bookshare.org/
Інші освітні ресурси
- Coursera або Khan Academy: Безкоштовні курси та матеріали, які можуть бути використані для інтеграції в навчальний процес:
Ресурси для адаптації матеріалів
- DAISY Consortium: Ресурси для створення доступних форматів підручників: https://www.daisy.org/
- Adobe Acrobat: Інструмент для створення PDF-файлів із доступними функціями: https://www.adobe.com/acrobat/
Ці ресурси допоможуть знайти або адаптувати підручники для будь-яких потреб.

Керівники наукового гуртка:
к.е.н., доцент Марина Пономарьова, к. с.-г. н., доцент Світлана Золотарьова
Студентський науковий гурток «Професійна освіта» кафедри ЮНЕСКО «Філософія людського спілкування» та соціально-гуманітарних дисциплін Державного біотехнологічного університету являє собою студентське об’єднання, учасниками якого є широке коло здобувачів вищої освіти факультету, що формується за напрямком наукової діяльності кафедри відповідно до затверджених тематичних планів роботи.
ПОЛОЖЕННЯ про студентський науковий гурток «Професійна освіта»
Головна мета студентського наукового гуртка «Професійна освіта»: сприяння розвитку професійних, наукових, дослідницьких та творчих здібностей студентів у галузі професійної освіти, формувати у них компетентності для вирішення актуальних проблем освітнього процесу, наукової діяльності та впровадження інновацій у сфері підготовки кадрів.
ПОЛОЖЕННЯ про студентський науковий гурток «Професійна освіта»
Основні цілі студентського наукового гуртка «Професійна освіта»
- Розвиток професійної компетентності: сприяти поглибленню знань, умінь та навичок, необхідних для ефективної педагогічної діяльності в професійній освіті.
- Науково-дослідницька діяльність: створювати умови для активного залучення студентів до досліджень у сфері професійної освіти, розвивати їхні аналітичні здібності та креативне мислення.
- Інноваційний розвиток: вивчати сучасні тенденції та технології у професійній освіті та сприяти їх адаптації у навчально-виробничий процес.
- Командна робота та лідерство: сприяти формуванню навичок командної взаємодії, проектного менеджменту та лідерства через участь у наукових проектах і заходах.
- Популяризація науки: підвищувати інтерес до науки та професійної освіти через організацію конференцій, семінарів, наукових диспутів та інших заходів.
- Підвищення рівня підготовки студентів до професійної діяльності у сфері освіти
- Розвиток у студентів навичок дослідницької роботи та інноваційного мислення
- Підготовка наукових публікацій і доповідей
- Розробка та впровадження освітніх проектів і методичних матеріалів
- Формування активної позиції студентів у професійній спільноті
Студентський науковий гурток «Професійна освіта» спрямований на створення спільноти активних, творчих і професійно орієнтованих студентів, здатних впроваджувати інноваційні підходи в освітню та професійну діяльність.