Платформи навчання
- https://profosvita.online/ – Професійна освіта онлайн
- https://prostir.tvoikroky.com/ – Простір курсів підвищення кваліфікації для усіх, хто готовий до саморозвитку
- https://prometheus.org.ua/ – Найбільша українська платформа професійного розвитку
- https://www.coursera.org/ – Проходження професійної сертифікації з управління проєктами від Google
- https://innovation.ivet.edu.ua/ – Педагог-новатор | навчальні матеріали
Рішення комісії про перезарахування результатів навчання
- Перезарахування результатів навчання у 2024-2025 н.р. – Протокол № 2 від 03.02.2025 р.
- Перезарахування результатів навчання у 2024-2025 н.р. – Протокол № 4 від 23.12.2024 р.
- Перезарахування результатів навчання у 2023-2024 н.р. – Протокол № 5 від 20.12.2023 р.
Сертифікати здобувачів
Рішення комісії про перезарахування результатів навчання
- Перезарахування результатів навчання у 2024-2025 н.р. – Протокол № 2 від 03.02.2025 р.
- Перезарахування результатів навчання у 2024-2025 н.р. – Протокол № 4 від 23.12.2024 р.
- Перезарахування результатів навчання у 2023-2024 н.р. – Протокол № 5 від 20.12.2023 р.

Рекомендований список ресурсів і сайтів, які можуть допомогти у виборі підручників, особливо для інклюзивного навчання:
Офіційні ресурси Міністерства освіти України
- Перелік рекомендованих підручників доступний на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України: https://mon.gov.ua
- Портал «Електронна бібліотека Інституту модернізації змісту освіти»: https://imzo.gov.ua/elektronna-biblioteka/
Міжнародні ресурси
UNESCO (Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури):
- Ресурси для інклюзивної освіти: https://en.unesco.org/themes/inclusion-in-education
UNICEF (Дитячий фонд ООН):
- Матеріали для дітей з особливими освітніми потребами: https://www.unicef.org/education
WIPO (Всесвітня організація інтелектуальної власності):
- DAISY книги для людей із порушеннями зору: https://www.daisy.org/
- Програма “Accessible Books Consortium” від WIPO: https://www.wipo.int/edocs/pubdocs/en/wipo_pub_1054.pdf
Регіональні та спеціалізовані ресурси
European Agency for Special Needs and Inclusive Education:
Global Partnership for Education (GPE):
- Навчальні матеріали та підручники: https://www.globalpartnership.org/
International Board on Books for Young People (IBBY):
- Книги для дітей із особливими потребами: https://www.ibby.org/
Bookshare:
- Онлайн-бібліотека для осіб із порушеннями читання: https://www.bookshare.org/
Інші освітні ресурси
- Coursera або Khan Academy: Безкоштовні курси та матеріали, які можуть бути використані для інтеграції в навчальний процес:
Ресурси для адаптації матеріалів
- DAISY Consortium: Ресурси для створення доступних форматів підручників: https://www.daisy.org/
- Adobe Acrobat: Інструмент для створення PDF-файлів із доступними функціями: https://www.adobe.com/acrobat/
Ці ресурси допоможуть знайти або адаптувати підручники для будь-яких потреб.

Валерія Вороніна
Керівники наукового гуртка:
Марина Пономарьова, к.е.н., доцент
Світлана Золотарьова, к. с.-г. н., доцент
Студентський науковий гурток «Професійна освіта» кафедри ЮНЕСКО «Філософія людського спілкування» та соціально-гуманітарних дисциплін Державного біотехнологічного університету являє собою студентське об’єднання, учасниками якого є широке коло здобувачів вищої освіти факультету, що формується за напрямком наукової діяльності кафедри відповідно до затверджених тематичних планів роботи.
- ПОЛОЖЕННЯ про студентський науковий гурток «Професійна освіта»
- План роботи наукового гуртка “Професійна освіта”на 2024–2025 н.р.
- План роботи наукового гуртка “Професійна освіта”на 2023–2024 н.р.
Звіт роботи наукового гуртка “Професійна освіта” за 2023–2024 н.р. - План роботи наукового гуртка “Професійна освіта”на 2022–2023 н.р.
Звіт роботи наукового гуртка “Професійна освіта” за 2022–2023 н.р.
Основні цілі студентського наукового гуртка «Професійна освіта»
- Розвиток професійної компетентності: сприяти поглибленню знань, умінь та навичок, необхідних для ефективної педагогічної діяльності в професійній освіті.
- Науково-дослідницька діяльність: створювати умови для активного залучення студентів до досліджень у сфері професійної освіти, розвивати їхні аналітичні здібності та креативне мислення.
- Інноваційний розвиток: вивчати сучасні тенденції та технології у професійній освіті та сприяти їх адаптації у навчально-виробничий процес.
- Командна робота та лідерство: сприяти формуванню навичок командної взаємодії, проектного менеджменту та лідерства через участь у наукових проектах і заходах.
- Популяризація науки: підвищувати інтерес до науки та професійної освіти через організацію конференцій, семінарів, наукових диспутів та інших заходів.
- Підвищення рівня підготовки студентів до професійної діяльності у сфері освіти
- Розвиток у студентів навичок дослідницької роботи та інноваційного мислення
- Підготовка наукових публікацій і доповідей
- Розробка та впровадження освітніх проектів і методичних матеріалів
- Формування активної позиції студентів у професійній спільноті