Дроздова Ірина Петрівна
керівниця проєктної групи, доктор педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 “Теорія і методика викладання(українська мова)”, професор, професор кафедри ЮНЕСКО “Філософія людського спілкування” та соціально-гуманітарних наук Державного біотехнологічного університету
|
|
|
|
|
Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму «Теорія і методика професійної підготовки: Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології»
за спеціальністю 015 «Професійна освіта» другого (магістерського) рівня освіти, підготовлену кафедрою ЮНЕСКО «Філософія людського спілкування» та соціально-гуманітарних дисциплін Державного біотехнологічного університету
- Рецензія директора Харківського державного професійно-педагогічного коледжу ім. Вернадського, доктора технічних наук, професора О.В. Сайчука
- Рецензія-відгук професора кафедри інноваційних технологій з педагогіки, психології та соціальної роботи ВНЗ “Університет імені Альфреда Нобеля”, доктора педагогічних наук, професора О. Лаврентьєвої
- Рецензія професорки кафедри професійної освіти Херсонського державного аграрно-економічного університету, докторки педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04. “Теорія і методика професійної освіти”, професорки Т. Плачинди
- Рецензія-відгук докторки педагогічних наук за спеціальністю 13.00.06. “Теорія і методика управління освітою”, професорки, проректорки з науково-педагогічної і виховної роботи та підвищення кваліфікації Миколаївського національного аграрного університету Н. Шарати
- Рецензія-відгук завідувачки кафедри машинознавства та транспорту Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка, доктора педагогічних наук, професора, академіка Інженерної академії України Р. Горбатюка
- Херсонський державний університет
- Миколаївський національний аграрний університет
- Тернопільський національний педагогічний університет імені В Гнатюка
- Херсонський державний аграрно-економічний університет
- Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Ушинського
- Криворізький державний педагогічний університет
- Харківський державний професійно-педагогічний фаховий коледж ім. В. Вернадського
- Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського
- Уманський національний університет садівництва
- ВП НУБіП України “Бережанський агротехнічний інститут”
- Красноградський аграрно-технічний фаховий коледж імені Ф.Я. Тимошенка
- Липковатівський аграрний фаховий коледж
- Чугуєво-Бабчанський лісовий фаховий коледж
- Центр професійного розвитку педагогічних працівників Біловодської селищної ради
- Менський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів ім. Т.Г. Шевченка Менської міської ради
- Комунальний заклад «Харківський ліцей № 157 Харківської міської ради»
- Комунальний заклад «Зідьківський ліцей ім. Г.І. Ковтуна»
- Комунальний заклад Роганський академічний ліцей
- Комунальний заклад «Кам’яноярузький ліцей»
- Комунальний заклад «Роганський ліцей Роганської селищної ради Харківського району Харківської області»
- Комунальний заклад «Чугуївський ліцей № 5 Чугуївської міської ради»
- Комунальний заклад «Харківська спеціальна школа ім. В.Г. Короленка Харківської обласної ради»
- Овруцький професійний ліцей
- ФОП Остапенко
- Фермерське господарство «Агрослобода»
- Приватне підприємство «Слободівка АГРО ПЛЮС»
- Гуманітарний відділ Криворізької сільської ради
- Роганська селищна військова адміністрація Харківської області
- Філія «Кросс-п/ф «Зоря» Приватне акціонерне товариство «Агрохолдинг Авангард»
Тематика кваліфікаційних робіт здобувачів
- Порівняльний аналіз досягнень системи вищої освіти провідних країн світу (за вибором здобувача)
- Організація фасилітаційного навчання здобувачів вищої освіти.
- Формування у здобувачів вищої освіти креативного мислення.
- Створення навчального контенту гібридного/змішаного навчання у процесі викладання дисципліни «……..»
- Організація формувального і динамічного оцінювання здобувачів в закладах освіти
- Формування предметно-методичної компетентності майбутніх педагогів засобами еврестичних технологій
- Використання методів моніторингових процедур в оцінюванні якості освіти.
- Проектування безпечного освітнього середовища закладу вищої освіти
- Формування готовності майбутніх викладачів до розроблення індивідуальної траєкторії розвитку учнів профільної школи.
- Засоби формування іміджу закладу освіти
- Формування готовності здобувачів вищої освіти до реалізації освітніх стартапів.
- Формування дослідницької доброчесності у здобувачів вищої освіти
- Проєктування компенсаційного пакету у системі мотивації педагогічних працівників
- Формування навичок Soft Skills майбутніх викладачів у процесі навчання педагогічних дисциплін
- Педагогічний потенціал нетворкінгу у формуванні фахових компетентностей викладачів
- Педагогічні основи створення Е-образу педагога
- Способи організації навчання через дослідження здобувачів вищої (фахової передвищої, професійної, професійно-технічної ) освіти (за вибором)
- Творення середовища когнітивного спілкування в системі «здобувач-здобувач»
- Педагогічні умови забезпечення колаборації закладів освіти і професійних спільнот.
- Формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх викладачів у процесі викладання педагогічних дисциплін.
- Сторітеллінг і візуалізація як засоби активізації уваги здобувачів вищої освіти
- Сучасні тенденції лідерства для підготовки майбутніх педагогів
- Лідерство – невід’ємна складова Soft Skills у формуванні конкурентоспроможності здобувачів вищої освіти
- Методи формування гнучких навичок Soft Skills у майбутніх викладачів в процесі вивчення дисциплін вільного вибору.
- Комунікативна компетентність як складова професійної майстерності викладача
- Розвиток Soft Skills здобувачів вищої освіти засобами інноваційних технологій.
- Становлення й розвиток вищої педагогічної освіти на Слобожанщині
- Педагогічна профілактика буллінгу у середовищі закладу освіти
- Командотворення в науково-педагогічній діяльності викладача ЗВО
- Цифрові сервіси в організації освітнього процесу закладів освіти різного рівня
- Науковий, методичний супровід продуктивної педагогічної діяльності
- Порівняльний аналіз досягнень систем вищої освіти країн Західної Європи та України
- Формування професійного статусу викладача ЗВО
- Розвиток вищої аграрної освіти на Харківщині
- Порівняльний аналіз організації неформальної освіти в провідних країнах світу та України
- Формування мотивації здобувачів вищої педагогічної освіти до професійного зростання
- Педагогічні умови формування професійної толерантності майбутніх викладачів закладів вищої освіти
- Освіта дорослих у провідних країнах світу
- Педагогічні погляди учених-природодослідників України
- Використання дистанційних технологій навчання при підготовці викладачів у ЗВО
- Використання коучингу у формуванні професійної гнучкості майбутнього педагога
- Темперамент здобувачів освіти та його вплив на навчання та виховання.
- Активність здобувача освіти як умова її психічного розвитку.
- Формування комунікативної компетентності майбутнього педагога професійного навчання
- Розвиток емоційного інтелекту майбутніх педагогів професійного навчання
- Формування професійнозначущих якостей майбутніх педагогів професійного навчання
- Формування готовності до педагогічного партнерства майбутніх педагогів професійного навчання
- Формування готовності майбутніх педагогів професійного навчання до інноваційної діяльності
- Використання цифрових освітніх ресурсів у підготовці майбутніх педагогів професійного навчання
- Використання аудіовізуальних засобів навчання у підготовці майбутніх педагогів професійного навчання
- Розвиток самоосвітньої компетентності майбутніх педагогів професійного навчання
- Методичні засади підготовки майбутніх педагогів професійного навчання засобами цифрових технологій в процесі професійної підготовки.
- Методичний супровід діяльності педагога професійного навчання
- Розвиток лідерських навичок майбутніх педагогів професійного навчання
- Методичні засади застосування дистанційних курсів у професійній підготовці майбутніх педагогів професійного навчання
- Формування компетентностей енерго-та ресурсозбереження в АПК у професійній підготовці майбутніх педагогів професійного навчання
- Формування підприємницької компетентності майбутніх педагогів професійного навчання
- Реалізація міждисциплінарного підходу у професійній підготовці майбутніх педагогів професійного навчання
- Методичні засади професійної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання в умовах дистанційної освіти.
- Методика формування агро-технічних здібностей майбутніх педагогів професійного навчання
- Методичні засади використання інтерактивного навчання у фаховій підготовці майбутніх педагогів професійного навчання
- Розробка методичного комплексу для проведення практичних занять з дисципліни «……..»
- Шляхи удосковалення агровиробництва та методика розвитку професійних інтересів здобувачів освіти
- Методика проведення практичних занять з дисципліни «…….»
- Особливості тестового контролю знань здобувачів освіти з дисципліни «………» з використанням сучасних комп`ютерних тестових систем
- Оцінка ефективних агротехнічних та економічних аспектів вирощування та технологій з методикою викладання теми
- Аналіз і дослідження сучасних агросистем та вибір технологій їх застосування з методикою викладання теми
- Застосування інноваційних-технологій в АПК у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів професійного навчання
УВАГА!!! Шановні студенти! Ви маєте право запропонувати свою тему кваліфікаційної роботи, яка має бути узгоджена із гарантом освітньої програми, завідувачем кафедри та науковим керівником. Пропозиції надсилати на електронну адресу кафедри unescokafedra@gmail.com з темою “пропозиція теми кваліфікаційної роботи”
Код | Компоненти освітньої програми | Кредити | Форма контролю |
---|---|---|---|
ОК1 | Філософія науки та академічна етика | 3 | залік |
ОК2 | Психологія розвитку особистості | 3 | залік |
ОК3 | Адміністративний менеджмент | 3 | іспит |
ОК4 | Іноземна мова (за професійним спрямуванням) | 3 | залік |
ОК5 | Методика викладання педагогічних (сільськогосподарських) дисциплін | 4 | іспит |
ОК6 | Освітні вимірювання та педагогічний моніторинг | 3 | іспит |
ОК7 | Дистанційна освіта | 3 | залік |
ОК8 | Лідерство в освіті | 3 | іспит |
ОК9 | Актуальні зарубіжні та вітчизняні освітні концепції | 3 | залік |
ОК10 | Організація виховної роботи у ЗВО І-ІІ рівнів акредитації | 3 | іспит |
ОК11 | Моделювання науково-педагогічних досліджень | 3 | іспит |
ОК12 | Навчальна практика | 10 | залік |
ОК13 | Виробнича практика | 10 | залік |
ОК14 | Кваліфікаційна робота | 12 | публічний захист |
Код | Компоненти освітньої програми | Кредити | Форма контролю |
---|---|---|---|
ВК1 | Політичні студії | 3 | залік |
ВК2 | Історія націєтворення та державного будівництва в Україні | 3 | залік |
ВК3 | Гендерна компетентність викладача | 3 | залік |
ВК4 | Магістерські програми підготовки магістрів в ЄС | 4 | залік |
ВК5 | Бізнес-коучинг | 4 | залік |
ВК6 | Супервізія і коучинг в освіті | 4 | залік |
ВК7 | Методика роботи куратора групи | 4 | залік |
ВК8 | Основи медичних знань | 4 | залік |
ВК9 | Здоров’язбережувальні технології в освітньому процесі | 3 | залік |
ВК10 | Педагогіка толерантності | 3 | залік |
ВК11 | Формування соціальної зрілості педагога | 3 | залік |