
Пономарьова Марина Сергіївна
кандидат економічних наук, доцент

Золотарьова Світлана Анатоліївна
кандидат сільськогосподарських наук, доцент

Нагаєв Віктор Михайлович
доктор педагогічних наук, професор
- Навчальний план підготовки фахівців 2024 р. вступу
- Навчальний план підготовки фахівців 2023 р. вступу
- Навчальний план підготовки фахівців 2022 р. вступу
- Навчальний план підготовки фахівців 2021 р. вступу
- Навчальний план підготовки фахівців 2020 р. вступу
- Навчальний план підготовки фахівців 2019 р. вступу
- Навчальний план підготовки фахівців 2018 р. вступу
Рецензії-відгуки на освітньо-професійну програму першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)»
галузь знань – 01 Освіта / Педагогіка спеціальність 015 «Професійна освіта» Державного біотехнологічного університету
- Рецензія-відгук доктора техн. наук, проф., директора Харківського державного професійно-педагогічного коледжу ім. Вернадського О.В. Сайчук
- Рецензія-відгук директора ННІ агротехнологій, селекції та екології Полтавського державного аграрного університету доктора с.-г. наук, проф. М. Маренича
- Рецензія-відгук канд. с.-г. наук, с.н.с. Олексія Сушко та канд. біол. наук, с.н.с. Тетяни Єлецької, 2024 рік
- Рецензія-відгук канд. пед. наук, доц. І.А. Решетова, 2024 рік
- Рецензія-відгук доктора пед. наук, професора Олени Гомонюк, 2024 рік
- Рецензія-відгук заступника директора Липковатівського аграрного фахового коледжу з навчальної роботи, викладача вищої кат. В.В. Головешко, 2024 рік
- Звернення студентського активу, 2024 рік
- Рецензія-відгук канд. с.-г. наук, с.н.с. Олексія Сушко
- Рецензія-відгук доктора пед. наук, доц. Ірини Солошич
- Рецензія-відгук канд. пед. наук, доц. Галини Корчової
- Рецензія-відгук доктора пед. наук, доц. Лілії Потапюк
- Результати анкетування роботодавців щодо якості ОПП «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)», ОС «бакалавр»
- Результати анкетування здобувачів щодо якості ОПП «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)», ОС «бакалавр»)
- Результати анкетування здобувачів щодо якості викладання навчальних дисциплін (ОПП «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)», ОС «бакалавр»)
- Звіт анкетування здобувачів щодо академічної доброчесності (ОПП «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)», ОС «бакалавр»)
- Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського
- Уманьський національний університет садівництва
- ВП НУБіП України “Бережанський агротехнічний інститут”
- Красноградський аграрно-технічний фаховий коледж імені Ф.Я. Тимошенка
- Липковатівський аграрний фаховий коледж
- Чугуєво-Бабчанський лісовий фаховий коледж
- Центр професійного розвитку педагогічних працівників Біловодської селищної ради
- Менський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів ім. Т.Г. Шевченка Менської міської ради
- Комунальний заклад «Харківський ліцей № 157 Харківської міської ради»
- Комунальний заклад «Зідьківський ліцей ім. Г.І. Ковтуна»
- Комунальний заклад Роганський академічний ліцей
- Комунальний заклад «Кам’яноярузький ліцей»
- Комунальний заклад «Роганський ліцей Роганської селищної ради Харківського району Харківської області»
- Комунальний заклад «Чугуївський ліцей № 5 Чугуївської міської ради»
- Комунальний заклад «Харківська спеціальна школа ім. В.Г. Короленка Харківської обласної ради»
- Овруцький професійний ліцей
- ФОП Остапенко
- Фермерське господарство «Агрослобода»
- Приватне підприємство «Слободівка АГРО ПЛЮС»
- Гуманітарний відділ Криворізької сільської ради
- Роганська селищна військова адміністрація Харківської області
- Філія «Кросс-п/ф «Зоря» Приватне акціонерне товариство «Агрохолдинг Авангард»
Код н/д |
Компоненти освітньої програми | Кредити | Форма контролю |
---|---|---|---|
1. Обов’язкові компоненти | |||
ОК1 | Історія української державності та громадянське суспільство | 4 | екзамен |
ОК2 | Філософія | 4 | екзамен |
ОК3 | Іноземна мова | 10 | залік, екзамен |
ОК4 | Українська мова (за професійним спрямуванням) | 4 | екзамен |
ОК5 | Правознавство | 3 | залік |
ОК6 | Вступ до спеціальності | 4 | екзамен |
ОК7 | Організація сільськогосподарського виробництва | 4 | екзамен |
ОК8 | Цифрова дидактика | 3 | залік |
ОК9 | Загальна педагогіка | 4 | екзамен |
ОК10 | Екологічна освіта і виховання | 3 | екзамен |
ОК11 | Адміністративний менеджмент | 3 | залік |
ОК12 | Педагогічний моніторинг в рослинництві | 3 | залік |
ОК13 | Педагогічне моделювання харчових технологій | 3 | залік |
ОК14 | Педагогічний аналіз та ергономіка тваринництва | 3 | залік |
ОК15 | Професійна педагогіка | 5 | екзамен |
ОК16 | Педагогічна практика «Професійна педагогіка» | 8 | залік |
ОК17 | Організація виховної роботи у закладі освіти | 4 | екзамен |
ОК18 | Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей | 3 | екзамен |
ОК19 | Основи науково-педагогічних досліджень | 5 | екзамен |
ОК20 | Психологія праці | 4 | екзамен |
ОК21 | Психологія | 9 | залік, екзамен |
ОК22 | Основи педагогічної майстерності | 4 | екзамен |
ОК23 | Педагогічні технології | 5 | екзамен |
ОК24 | Ліцензування й акредитація освітньої діяльності | 3 | залік |
ОК25 | Педагогічний аналіз та аудит в агровиробництві | 3 | екзамен |
ОК26 | Навчальна практика «Вступ до спеціальності» | 5 | залік |
ОК27 | Інклюзивна освіта | 3 | екзамен |
ОК28 | Історія педагогіки та освіти | 8 | залік, екзамен |
ОК29 | Технології викладання фахових дисциплін | 8 | залік, екзамен |
ОК30 | Педагогічна практика «Технології викладання фахових дисциплін» | 9 | залік |
ОК31 | Основи профорієнтаційної роботи | 4 | екзамен |
ОК32 | Психолого-педагогічні основи міжособистісного спілкування | 5 | екзамен |
ОК33 | Порівняльна педагогіка | 6 | залік, екзамен |
ОК34 | Професійно-педагогічна етика | 4 | екзамен |
ОК35 | Основи красномовства в освіті | 4 | екзамен |
ОК36 | Продуктивна педагогіка в агровиробництві | 4 | екзамен |
ОК37 | Психологія творчості | 4 | екзамен |
ОК38 | Конфліктологія | 4 | екзамен |
ОК39 | Атестаційний екзамен | 4 | екзамен |
Код н/д |
Компоненти освітньої програми | Кредити | Форма контролю |
---|---|---|---|
Обов’язкові компоненти ОПП | |||
1. Цикл загальної підготовки (ЗП) | |||
ЗП1 | Історія та культура України | 4 | екзамен |
ЗП2 | Філософія | 3 | екзамен |
ЗП3 | Іноземна мова | 7 | залік, екзамен |
ЗП4 | Українська мова (за проф. спрямуванням) | 3 | залік |
ЗП5 | Охорона праці та БЖД | 4 | залік |
ЗП6 | Фізичне виховання | 3 | залік |
ЗП7 | Правознавство | 3 | залік |
ЗП8 | Інформаційні технології | 3 | залік |
Разом за циклом загальної підготовки | 30 | ||
2. Цикл професійної підготовки (ПП) | |||
ПП01 | Загальна педагогіка | 4 | екзамен |
ПП02 | Еколого-правова культура особистості | 3 | екзамен |
ПП03 | Адміністративний менеджмент | 3 | залік |
ПП04 | Професійна педагогіка | 4 | екзамен |
ПП04 | Професійна педагогіка (педагогічна практика) | 9 | |
ПП05 | Організація виховної роботи у навчальному закладі | 4 | екзамен |
ПП06 | Адміністративне право | 4 | екзамен |
ПП07 | Основи науково-педагогічних досліджень | 4 | екзамен |
ПП08 | Психологія праці | 3 | екзамен |
ПП09 | Психологія | 12 | залік, екзамен |
ПП10 | Основи педагогічної майстерності | 4 | екзамен |
ПП11 | Педагогічні технології | 4 | екзамен |
ПП12 | Законодавча база управління навчальними закладами | 3 | екзамен |
ПП13 | Вступ до спеціальності | 3 | залік |
ПП14 | Правове виховання | 3 | екзамен |
ПП15 | Історія педагогіки та освіти | 6 | залік, екзамен |
ПП16 | Технології викладання фахових дисциплін | 8 | залік, екзамен |
ПП16 | Технології викладання фахових дисциплін (педагогічна практика) | 9 | |
ПП17 | Основи профорієнтаційної роботи | 4 | екзамен |
ПП18 | Психолого-педагогічні основи міжособистісного спілкування | 3 | залік |
ПП19 | Порівняльна педагогіка | 4 | залік, екзамен |
ПП20 | Професійно-педагогічна етика | 4 | екзамен |
ПП21 | Основи красномовства | 5 | екзамен |
Разом за циклом професійної підготовки | 110 |
Мета заходів. Обговорити результати попередніх акредитацій, проаналізувати основні виклики та шляхи їх вирішення, а також скоординувати підготовку до акредитації нових освітніх програм, які виходять на процедуру оцінювання.
Основні питання для обговорення:
- Аналіз досвіду минулих акредитацій: сильні та слабкі сторони.
- Вимоги до акредитації відповідно до сучасних стандартів якості вищої освіти.
- Організаційні аспекти підготовки документів та самоаналізу освітніх програм.
- Взаємодія з зовнішніми стейкхолдерами та експертами при проходженні акредитації.
- Врахування рекомендацій попередніх експертиз для покращення програм.
Формат заходів:
Робоча зустріч із представниками адміністрації, гарантами, викладачами, студентами та іншими стейкхолдерами, які беруть участь у процесі акредитації.